Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik bedoelde eigenlijk foto's van de elektrische installatie, hoe alles aangesloten is, bedrading e.d.. Niet meer nodig, aangezien de oorzaak gevonden is. En de foto's van het toestel zien er ook goed uit@Eduardos
Kun je wat foto's plaatsen, zoals de situatie nu is?
Hebben jullie ook de stroom (kunnen) meten?... Vanmiddag is Arnold langsgeweest en hebben we even met zijn regelaar getest. Dat gaf geen probleem dus nieuwe regelaar besteldhogelijk volgende week probleem opgelost!
Daarmee kun je al meten of accu-spanning goed is/blijft, en of de spanning keldert onder belasting. En waarschijn ook stromen tot 10A(20A). Merk/type van jouw multimeter?... Ik heb wel een gewone multimeter, is daar ook al e.e.a. mee door te meten?
Het is wel zaak zoals hieronder te wikkelen, en niet zoals de eerste foto's in het RCG draadje, het waarom wordt wat verderop in draadje uitgelegd.... So how about a cheap alternative that you can build yourself, from parts you probably already have, for a couple bucks, that works as good as the $60+ dollar units? ...
Handige opties, je kunt een e-mail notificatie en/of een scherm-melding krijgen bij ontvangst van een privébericht/conversatie/post, en ook bij aantal andere forum-gebeurtenissen, zoals reacties in een discussie waarop je geabonneerd bent. Erg handig, je ziet niets meer over het hoofdIk heb je een pb gestuurd!
Ik had in mijn enthousiasme al meteen een draadje gestart ArnoldEduard en ik wonen redelijk bij elkaar. Voor 10 euro verzendkosten is het wel te doen lijkt me. Als het er veel meer worden word het logistiek ook weer watt. Zou wel effe mn licht bij onze vliegclub op kunnen steken.
Eèèèèènnnnn ik heb het weer de nek omgedraaid, opnieuw starten kan altijd nog.Ik had in mijn enthousiasme al meteen een draadje gestart Arnold ...
Of hier?Ik zoek ook nog een wattmeter, deze lijkt mij wel oké. De verzendkosten zijn wel fors, zo'n 20 euro. Misschien een idee om samen te bestellen?