S Student Moderator Moderator team Forum veteraan 24 jun 2011 #21 Waarschijnlijk te weinig pitch, te laag toerental of je gyro is gewoon niet goed ingesteld Wacht zondag ff af..
Waarschijnlijk te weinig pitch, te laag toerental of je gyro is gewoon niet goed ingesteld Wacht zondag ff af..
Lama 24 jun 2011 #22 Student zei: Waarschijnlijk te weinig pitch, te laag toerental of je gyro is gewoon niet goed ingesteld Wacht zondag ff af.. Klik om te vergroten... 1ste 2 zou mischien kunnen toerental hoort zich vrij laag aan en heli stijgt al op ga jij ook na 3d masters?
Student zei: Waarschijnlijk te weinig pitch, te laag toerental of je gyro is gewoon niet goed ingesteld Wacht zondag ff af.. Klik om te vergroten... 1ste 2 zou mischien kunnen toerental hoort zich vrij laag aan en heli stijgt al op ga jij ook na 3d masters?
S Student Moderator Moderator team Forum veteraan 25 jun 2011 #23 Ik ben vorig jaar geweest, dit jaar moet ik even kijken of het een beetje uitkomt... Het is wel een erg gaaf gezicht... En die gasten praten ook gewoon met je, zolang jeeen beetje engels praat
Ik ben vorig jaar geweest, dit jaar moet ik even kijken of het een beetje uitkomt... Het is wel een erg gaaf gezicht... En die gasten praten ook gewoon met je, zolang jeeen beetje engels praat