Probleem staart aandrijving

Hallo, ik heb weer eens een probleempje.
Iemand die dit vaker heeft gehad, ik moet het nu zoiezo vervangen vanwege slijtage hoe dan ook.
Tog was ik benieuwd. Heli = HK450
b.v.d.

Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry, maar uit dat filmpje kan ik totaal niet opmaken wat je probleem nu eigenlijk is, al geef ik inderdaad Raptor 1960 gelijk, het lijkt of je vrijloop vast zit.
Echter, die vrijloop zit op je hoofdtandwiel, niet op je staartaandrijving.
Dus graag iets meer info wát het probleem nu precies is.

Groet, Bert

Het probleem is dat het achterste tandwieltje omhoogkomt als ik aan de hoofdrotor draai,
totdat ie uiteindelijk de maingear raakt.

Nee, zn asje waarop het kleine tandwiel zit, en de pulley loopt langzaam omhoog.

vervangen voor align:)

Is al vervangen met een onderdeeltje uit een oude gecrashde kit, en ziet er weer goed uit.

Hier in Groningen verkopen ze trouwens nergens Align, en de shops die het online verkopen in NL is verzenden vanaf 5 euro = net zo duur als aangetekend versturen met vliegtuig vanuit Hongkong.

Het is 5 euro verzenden, omdat dat asje komt INCL alu lagerblokken... en 1 van die lagerblokken zit tussen de pulley en het tandwiel. past niet door de brievenbus dus.

Klik eens op de link in mijn onderschrift. kijk daar voor 450 clone of KDS 450C onderdelen.

Laatst bewerkt:
Hier is wel een shop met KDS, alleen als je wat nodig bent, moeten hun het nog voor je bestellen, kan je nog 3 week wachten op 1 flybar.
En ik wil Align zelf, geen namaak.

Hier in Groningen verkopen ze trouwens nergens Align, en de shops die het online verkopen in NL is verzenden vanaf 5 euro = net zo duur als aangetekend versturen met vliegtuig vanuit Hongkong.
Ik ken het, in het noorden is vrijwel niet aan heli onderdelen te komen. Shops waar ik bestel zitten in China, zuid-holland of zeeland, en inderdaad verbazingwekkend dat binnen nederland een doosje versturen duurder is dan vanuit China. Misschien subsidieert de chinese overheid de export ofzo.
edit: shopbespreking mag niet maar feiten dan: bijvoorbeeld rctechnics.eu en rchellevoet.nl zijn naar mijn mening zeer schappelijk met de verzenkosten als het briefpost betreft en hobbymaniac heeft tegenwoordig te service dat boven 40,- gratis verzenden is. Alle 3 versturen meestal de zelfde dag nog.
Hier is wel een shop met KDS, alleen als je wat nodig bent, moeten hun het nog voor je bestellen, kan je nog 3 week wachten op 1 flybar.
En ik wil Align zelf, geen namaak.
KDS en Align kunnen gelijkend zijn maar het een is geen namaak van het ander (itt HK, Copterx en exi heli's bv), zie bijvoorbeeld de KDS quiet.

Laatst bewerkt:
Back