Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee, zn asje waarop het kleine tandwiel zit, en de pulley loopt langzaam omhoog.
vervangen voor align![]()
Een auto is voor mensen die fitnessen.Naar een shop rijden is ook niet gratis.![]()
En ik wil Align zelf, geen namaak.
Ik ken het, in het noorden is vrijwel niet aan heli onderdelen te komen. Shops waar ik bestel zitten in China, zuid-holland of zeeland, en inderdaad verbazingwekkend dat binnen nederland een doosje versturen duurder is dan vanuit China. Misschien subsidieert de chinese overheid de export ofzo.Hier in Groningen verkopen ze trouwens nergens Align, en de shops die het online verkopen in NL is verzenden vanaf 5 euro = net zo duur als aangetekend versturen met vliegtuig vanuit Hongkong.
KDS en Align kunnen gelijkend zijn maar het een is geen namaak van het ander (itt HK, Copterx en exi heli's bv), zie bijvoorbeeld de KDS quiet.Hier is wel een shop met KDS, alleen als je wat nodig bent, moeten hun het nog voor je bestellen, kan je nog 3 week wachten op 1 flybar.
En ik wil Align zelf, geen namaak.