Probleempje beastx

andermans spullen afkraken doe dat lekker ergens anders ;)

ieder kiest zijn eigen spullen uit, laat dan ieder in zijn waarde met zijn beslissing.

de een rijd graag een BMW de ander weer een Audi :mrgreen:

Nick

(ps niet kwaad bedoeld hoor!!!)

Laatst bewerkt:
andermans spullen afkraken doe dat lekker ergens anders ;)

ieder kiest zijn eigen spullen uit, laat dan ieder in zijn waarde met zijn beslissing.

de een rijd graag een BMW de ander weer een Audi :mrgreen:

Nick

(ps niet kwaad bedoeld hoor!!!)

Ik kraak niks af, ik wil alleen maar zeggen dat spectrum geen rc spullen maakt.

speKtrum wel ;):):cool:

Beter nog, als je er niet uit komt met de BeastX kom maar een keer langs met de heli , help je graag met de setup!

ik zou zeggen kom zondag ff langs in Vught . Kijken we de heli ff na zorgen we dat lekker strak vliegt !!!

Heb Melvin al een PB gestuurd!

Goed bezig
Daar zal Melvin heel blij mee zijn.
Beetje pech heeft ie al gehad.
Maar al het begin is ook ontzettend moeilijk.
Daar hebben we allemaal respect voor

zo is dat en 1 op 1 leert stukken makkelijker als zo alles op een forum te leren,

Het is in het begin een hoop info, maar zelfs ik heb het kunnen leren dus er is hoop voor iedereen ;):rolleyes::cool:

hey Gerard, hij is bij ons lid. (The Wings).
Als jij hem nu ff goed afstelt, kan hij verder door mij opgevangen worden. (geintje).
Ik heb al via PB contact met Melvin.
En als ik het zo lees zal de hele kop nog wel goed afgesteld moeten worden.
En de gyro-gain moet idd via de zender.
Een link van het nieuwste DX7-filmpje heb ik hem al gestuurd.

Lui als ik ben mag jij het nog steeds doen hoor. Ik begreep dat je hem zondag bij jullie hebt uitgenodigd.
Zo snel heb ik de tijd niet. En dan is hij toch snel geholpen.

Ik wil bij deze frank en gerard heel erg bedanken. Voor hun hulp die ze mij hebben aangeboden en voor de uitnodigingen om de 450 goed af te stellen. Het is wel heel leuk om dit te lezen via pb

Gerard : Frank weet er ook veel van hij heeft veel ervaring en wilt je graag helpen.

Frank : gerard weet er ook veel van hij heeft veel ervaring en wilt je graag helpen.

Dit is echt iets aparts. Bij deze hobby staat iedereen voor je open om je te helpen. Zondag heb ik idd de uitnodiging bij gerard. Daarna kan frank mij idd opvangen hahaha. Ik schrijf hier morgen even een verslagje van afgelopen zondag en dan mag er een slot op.

nou deze rakker vliegt als een speer !!!! ff wat geknutsel en wat bouwfoutjes gevonden( thrustbearings in de kop verkeerd om en hier en daar losse schroef en ontbrekende loctite).

Setup helemaal doorgelopen en de zender goed ingesteld en uurtje of anderhalf later ready to fly.

Nu heel houden Melvin!!!

Back