Hallo
Ik heb dit reserve motortje gemonteerd in plaats van mijn
OSmax 40 FP.
Voor het starten houd ik één vinger op de luchtingang van de carburatoropening terwijl ik enkele malen rustig aan de propellor draai.
Nu bij mijn FP kwamen de brandstofleidingen vol en kon je starten.
Bij het LA motortje doet hij niets.
Hij zuigt precies via andere wegen lucht aan????
Fysisch verschil:
Bij het LA motortje zit de afregeling via een kleine brandstofleiding
aan de achterkant.
Bij mijn FP zit de afregeling direct op de carburator. (Ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft. (denk het niet maar vermeld het maar)
ALs ik druk op uitlaatleiding zet komen de brandstofleidingen wel vol te zitten en kan ik hem wel starten.
Dan draait hij goed en zuigt hij wel brandstof aan.
Mss veel uitleg maar ik geef liever teveel info.
Wat te doen?
mvg
Ik heb dit reserve motortje gemonteerd in plaats van mijn
OSmax 40 FP.
Voor het starten houd ik één vinger op de luchtingang van de carburatoropening terwijl ik enkele malen rustig aan de propellor draai.
Nu bij mijn FP kwamen de brandstofleidingen vol en kon je starten.
Bij het LA motortje doet hij niets.
Hij zuigt precies via andere wegen lucht aan????
Fysisch verschil:
Bij het LA motortje zit de afregeling via een kleine brandstofleiding
aan de achterkant.
Bij mijn FP zit de afregeling direct op de carburator. (Ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft. (denk het niet maar vermeld het maar)
ALs ik druk op uitlaatleiding zet komen de brandstofleidingen wel vol te zitten en kan ik hem wel starten.
Dan draait hij goed en zuigt hij wel brandstof aan.
Mss veel uitleg maar ik geef liever teveel info.
Wat te doen?
mvg