M.l.v.Doesburg
PH-SAM
Ik ben nu 2 weken de eigenaar van een spirit Li.
Op zich is het best een mooie heli voor zover je dat uberhoupt kan zeggen van een helicopter.
Samen met Laurens heb ik de heli in mijn zender geprogrameerd maar het vliegen wil maar niet lukken.
Volgen Laurens ligt dit aan het feit dat ik geen helicopter kan vliegen wat ik best wil geloven.
Maar nadat ik iets beter ben gaan kijken snap ik enigsinds wat het probleem is.
Op he moment dat ik Pitch geef gaat de swashplate scheef staan en naar boven IPV dat deze netjes naar boven beweegt.
Dit verklaard denk ik het feit dat ik steeds meer aileron tegen moet sturen als ik probeer te vliegen.
Als zender heb ik een ff8 super. Wie weet hoe ik dit probleem op kan lossen??
Alle servo armpjes zijn even lang dus dat is niet het probleem.

Martijn
Op zich is het best een mooie heli voor zover je dat uberhoupt kan zeggen van een helicopter.
Samen met Laurens heb ik de heli in mijn zender geprogrameerd maar het vliegen wil maar niet lukken.
Volgen Laurens ligt dit aan het feit dat ik geen helicopter kan vliegen wat ik best wil geloven.
Maar nadat ik iets beter ben gaan kijken snap ik enigsinds wat het probleem is.
Op he moment dat ik Pitch geef gaat de swashplate scheef staan en naar boven IPV dat deze netjes naar boven beweegt.
Dit verklaard denk ik het feit dat ik steeds meer aileron tegen moet sturen als ik probeer te vliegen.
Als zender heb ik een ff8 super. Wie weet hoe ik dit probleem op kan lossen??
Alle servo armpjes zijn even lang dus dat is niet het probleem.

Martijn