Problemen bij Bishop Power Products

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb 16 november een motor/regelaar combo besteld bij Bishop (Bishop Power Products) en gelijk betaald met credit card. De bevestiginsmail kwam gelijk en mijn ervaring is dat het product snel verzonden word en een weekje later in huis ligt. Maar in dit geval werd er niets verzonden, de order staat nog steeds op 'shipped'.

Inmiddels heb ik er 2 mails aan gewaagd die beiden onbeantwoord bleven. Wel kreeg ik de 25e de volgede mail:
PLEASE NOTE: Effective 11-20-08, Bishop Power Products has changed Ownership and management.

PLEASE NOTE: All orders place before 11-20-08 will be exclusively handled and fulfilled by the previous owners and are in no way the responsibility of the new owner/management team of Bishop Power Products. You may contact Troy at: info@formerbppowner.com for any questions or concerns about orders placed before 11-20-08. The previous owner/management will be contacting all customers with outstanding orders placed before 11-20-08 throughout the week of November 24th with shipment information on their orders.

PLEASE NOTE: All orders placed on or after 11-20-08 will be serviced exclusively by the new Owner & management team. This team represents a radical change in direction and leadership of Bishop Power Products and is proud to offer same day shipping on all orders place before 2pm Arizona time and superior customer service. For questions about products, placing an order, or any order placed on or after 11-20-08 please contact the new management team at: orders@b-p-p.com.
Aangezien mijn order nog voor de 20e geplaatst was heb ik uiteraard een mail gestuurd aan info@formerbppowner.com maar ook hier nog geen antwoord op gekregen.

Inmiddels lees ik dat er meer klanten zijn die problemen hebben:
Bad experience with bishop power (b-p-p.com) - Page 4 - Radio Control Zone
Bishop Power Products - WattFlyer RC Electric Flight Forums - Discuss radio control eflight

Dit topic is met name bedoeld om jullie te waarschuwen om even voorzichtig te zijn met bestellen bij Bishop maar ik ben ook wel benieuwd of er meer zijn die in het zelfde schuitje zitten.

Zodra ik meer weet laat ik het horen.
 
Winkelbespreking, ja zo zou je het ook kunnen noemen.

Goed, ik laat het even aan een moderator over.
 
Tsja daarom ben ik altijd wel voorzichtig met online shoppen ook al heb je zoals je zegt al vaker goede ervaringen gehad. Als het een keer niet naar wens gaat dan zit je met de gebakken peren. Zeker als je niet even langs kan gaan zoals bij een MD winkel en je geen antwoord krijgt op je mails. Laten we hopen J. dat je product door wat administratieve rompslomp alsnog terecht komt hehe:)...
 
RE: Bishop Power Products Order Status Update‏
From: A Kruims (akruims@hotmail.com)
Sent: Tue 11/18/08 5:56 PM
To: info@b-p-p.com

Hello Troy,

I do not worry at all, I'm getting used to it. In the meantime we are 4 weeks later. Give me something so I can be a little more positive about b-p-p.com.
If I have a choice, please give me the money back I payed.

Kind regards, Aldert Kruims




--------------------------------------------------------------------------------

From: info@b-p-p.com
To: akruims@hotmail.com
Subject: RE: Bishop Power Products Order Status Update
Date: Mon, 20 Oct 2008 11:31:23 -0700



Hello Aldert, you need not worry as we will make this right within the next 2 weeks or less. Thank you again



From: A Kruims [mailto:akruims@hotmail.com]
Sent: Friday, October 17, 2008 12:32 PM
To: Bishop Power Products
Subject: RE: Bishop Power Products Order Status Update



Hello Mr. Troy,

I'm very tired of waiting. The payment you received 4 months ago... still have nothing at all! I would like a Mamba controller, or a refund of my
payment, please no excuses.


Aldert Kruims





--------------------------------------------------------------------------------


From: info@b-p-p.com
To: akruims@hotmail.com
Subject: RE: Bishop Power Products Order Status Update
Date: Sat, 13 Sep 2008 11:23:17 -0700



Hello Aldert, I checked into this and a replacement was never sent as the replacement MambaMax controller wont be here for you until Monday.



The Replacement will be sent to you at that time. On the postivie side, it is the very latest version with the new updates that was just shipped to vendors. Thank you again



-Troy



From: A Kruims [mailto:akruims@hotmail.com]
Sent: Thursday, September 11, 2008 1:47 AM
To: Bishop Power Products
Subject: RE: Bishop Power Products Order Status Update



Hello Troy,


Still waiting for the package. Maybe you can give me a tracktrace number from the package?

Thanks in advance, kind regards,

Aldert Kruims



ps. I would really like a useful answer this time, become a little disappointed in b-p-p.com...


--------------------------------------------------------------------------------


From: info@b-p-p.com
To: akruims@hotmail.com
Subject: RE: Bishop Power Products Order Status Update
Date: Sun, 10 Aug 2008 23:04:14 -0700

Hello Aldert, I am going to have to send you another shipment as I cannot locate this one within the USPS system. Please send me your shipping address again so I can have this done. Thank you again



-Troy



From: A Kruims [mailto:akruims@hotmail.com]
Sent: Wednesday, August 06, 2008 10:36 AM
To: info@b-p-p.com
Subject: RE: Bishop Power Products Order Status Update



Still waiting for the package. Maybe you can give me a tracktrace number from the package?

Thanks in advance, kind gerards,

Aldert Kruims




--------------------------------------------------------------------------------


> To: AKruims@Hotmail.com
> Subject: Bishop Power Products Order Status Update
> From: b-p-p.com info@b-p-p.com
> Date: Sat, 19 Jul 2008 08:03:50 -0500
>
>
> Dear Customer,
>
> Your order 9027806 from 17th June 2008 05:02 has been updated from In Shipping Dept. to Order shipped via USPS Air Mail on 19th July 2008 08:03
>
> Order Details:
 
Mijn vroegere ervaringen met Troy waren altijd enorm goed. Het was iemand de veel voor je over had en op eigen kosten items opnieuw ging zenden indien er iets fout ging. Ook over de prijs viel altijd te praten. Ik denk dat er wat drukte is nu ivm de overname en daardoor wat zaken zullen vertragen. Helaas is dit heel erg jammer en hoop ik dat hij alle lopende zaken netjes zal afhandelen. Niet reageren is jammer, dat kost zo weinig tijd.....

Het is wel een goede waarschuwing inderdaad en zeker op zijn plaats maar wel voor een bepaalde tijd. Als het straks weer goed loopt onder de nieuwe eigenaar dan zal alles wel weer beter gaan. Bishop Power Products was altijd een erg goede winkel met prima service en ik hoop dat na de overname alles weer net zo wordt als vroeger.
 
zelf heb ik ook slechte ervaringen meegemaakt met Bishop Powerproducts !

3 maand geleden iets besteld, 2x valse belofte gekregen dat het verstuurd was, maar ontving natuurlijk niets !

nu heb ik uiteindelijk toch iets ontvangen, maar slechts de helft van de bestelling !!!

Troy, komt altijd vriendelijk over, maar zen service was de laatste tijd niks meer waard !

en we zijn niet de enige hoor !

What's up with B-P-P? - RC Groups

Bishop Power Products- Beware! - RC Groups

en uiteindelijk heeft ie een zelf een post gedaan:

Change in Ownership & Management of Bishop Power Products - RC Groups


waar hij uiteindelijk voor mij de gemakkelijke weg kiest, en de boel gewoon laat varen, en als het een beetje loopt zoals bij mij, mensen die iets besteld hadden daar, gewoon achter laat en hun geld kwijt zijn !!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top