Problemen ce certificaat walkera zender 2602

Discussie in 'Model elektronica' gestart door 118d, 27 sep 2011.

  1. plotterwelt

    plotterwelt

    Lid geworden:
    5 aug 2006
    Berichten:
    15.627
    Locatie:
    Oss
    Officieel mag ook in Nederland niks ingevoerd worden wat geen CE heeft .

    Heeft met een wet op RF apparatuur niks te doen.

    CE regeling is een EU regeling die alleen door landen verschillend word gecontroleerd .

    Mvg Johan
     
  2. Chow

    Chow Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 mrt 2011
    Berichten:
    10.452
    Locatie:
    Paramaribo
    Probleem in Nederland is echter de btw en invoerrechten. Nu is dat nog te overzien maar ik begreep dat daarnaast de vervoerder ook nog eens kosten erop gooit die gelijk zijn aan de BTW en invoer. En dan wordt het allemaal wel een erg dure grap..
     
  3. Psygho (Emil)

    Psygho (Emil) Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 jan 2004
    Berichten:
    15.654
    Locatie:
    Prov. Drenthe.
    [mod]
    Het is een keus om in het buitenland te kopen, en daar zijn diverse topics over, dus dan kan je daar verder terecht, en blijft dit topic schoon, van deze zaken ;)
    [/mod]
     
  4. 118d

    118d

    Lid geworden:
    9 sep 2011
    Berichten:
    66
    Locatie:
    Belgie , Beerse
    Aan allen die hier gereageerd hebben , bedankt voor jullie reacties !
    status : helikopter ligt nu bij het bipt deze gaan die nu nazien of de zender voldoet aan de wetgeving m.a.w. dat deze de 100Mv niet overschrijft , volgens het inklarings bureau dat als alles in orde zou zijn ,krijg ik woensdag men spullen :p fingers crossed .
    ik heb zelfs van walkera de CE certificaten gekregen na veel aandringen !
    en deze bezorgt aan het DSV , en antwoord was dat die certificaten niets zeggen ! wat een antwoord ! wij wachten het resultaat af van het BIPT !!!!

    Een tip die ik geef koop nooit iets dat via EMS loopt ! als dit in België aankomt wordt dit langs het DSV gestuurd onderaannemer van Bpost en die screenen elk pakketje zeker als deze al wat groter zijn dan een briefomslag !

    ik heb 8 dagen gelden een zeer mooie walkera 4F200LM gekocht in Hongkong bij helipal en deze is verzonden met Hongkong post AIRMAIL resultaat , ik ben nu baterijen aan het opladen van zender en lipo van de heli en boekjes aan het lezen !
    TNT bezorgde het pakkje aan de deur , geen extra kosten betaald niets nada en geen zever gehad !

    DUS AAN ALLE BELGEN OP DIT FORUM KOOP NIETS DAT VIA CHINA EMS GAAT WANT ELK PAKKET WORDT GESCREEND DOOR HET DSV MET ALLE GEVOLGEN VAN DIEN !

    HONGKONG post doet zelf douane formaliteiten bij verzending => geen shit bij aankomst in België .
    alsook DHL , UPS en FedEX.

    EMS => is vergif .

    Nuttige info
    TEL nr BPOST 022-012345 :p is de echte nummer ! status verzending indien niet weergegeven op www
    TEL nr DSV 02 55 66 611 => 612 => 613 op de laatste heb ge het meest succes .
    eMail : WPC@BE.DSV.COM => aankoop bewijzen , paypal , visa , oderbevestiging en certificaten naar dit adres .

    En aan degene die vinden dat ge alles maar in eigen land koopt , tja zullen wellicht miljonairs zijn of mensen met EEN netto loon van HOGER dan 1800€ in de maand zekers en zwartwerkers die niets aangeven !
    als de winkeliers een eerlijke winst marge zouden nemen , zou ik met alle plezier in eigen land kopen ! heb zelf in een groothandel als verkoper gewerkt !
    en de winstmarge daar waren behoorlijk HOOG alles dat werd aangekocht werd X 4 gedaan => 400% , en dan geven ze solden of korting zelfplaatsing van Max 35% ik verwijt de mensen met een winkel niets , maar ze moeten dan ook niet zagen dat de economie naar de Filistijnen gaat doordat veel mensen hun overslaan .
    mijn ouders zelf hebben 30 jaar lang een winkel gehad met 19 personeels leden in dienst , en de max winst marge was toen 7,5% .
    en die moesten toen opboksen tegen zeer grote ketens ! en maakten Nog een zeer goede winst ! maar dan moet ge omzet draaien ! => grote omzet betekend dan ook betere aankoop prijzen.
    Ik hoop bij deze dat zich niemand zich voelt aangevallen , dit is enkel mijn eigen mening .
     

Deel Deze Pagina