problemen flightmode control wookong

Ik woon in deventer, iemand doe in de buurt woont, ben helaas aan het werk vannacht dus slapen word het toch niet lol.

Nou vandaag extra vroeg van me werk gegaan, had nachtdienst en net alweer de bomen lopen afspeuren zelf in eentje bijna 10 meter geklommen, maar helaas, geen spoor te bekenen van mijn dji f550. Echt balen. Ga zo weer kijken, maar heb nog weinig hoop. En dan de volgende vraag, ga ik er weer eentje opnieuw aanschaffen?, krijg immers vandaag wel me nieuwe accu;s en proppelors, en heb de dx7 speciaal ervoor gekocht, jammer dat de dji f550 wookong zo duur is, weer 1000 euro aanschafkosten + me 8 kanaals ontvanger ook foetsie dus ook opnieuw bestellen., en het leven is al zo duur. nou ja ik ga weer zoeken:(

Heb hem gevonden

:D:D:D:D:D en daar hing hij rond de 18 meter hoog in de boom. ineens zag ik hem hangen tussen de bladeren. Nou ik gelijk maar de boom in geklommen, poeh en wat was dat hoog heb maar niet naar beneden gekeken, met een lange stok kon ik hem uit de kruin van de boom tikken , en viel hij naar beneden. Nou thuis aangekomen de schade bekeken, ben met wookong gps antenne kwijt, (200 euro) en 5 props waren kapot krijg gelukkig vandaag de e props van graupner stuk beter, en eentje was helemaal weg, inclusie het ijzeren dopje die je erop draait. Dit is denk ik ook waarschijnelijk de reden van crashen. Heb die dag de props niet nagelopen of ze goed vast zaten en waarschijnelijk is er eentje losgegaan, met daardoor ineens dat hij schuin naar beneden in de boom crashde. Nu kan ik wel zon gps antenne bestellen, maar kan nergens van die losse dopjes vinden om de propellor mee vast te maken, weet iemand waar je die kan krijgen????? Al met al een nare en dure les, dat je voor elke vlucht die je maakt, je dingen goed moet nalopen of alles goed vastzit.
Maar ben wel weer happy dat ik hem terug heb:D:D:D:D:D:D:D:D:D Allemaal bedankt voor het meedenken!!!!! en als iemand weet waar je die ijzeren dopjes voor op je props kan bestellen voor de dji f550 dan laat graag horen!!!

Top om te horen dat je hem weer terug heb gevonden, en voor zoń dopje zou ik even een mailtje sturen naar Digitech die kunnen je denk ik wel verder helpen hiermee...

Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk das nou weer prachtig! Ben blij voor je!
Gelukkig heb je hem!, en lees ook dat je probleem van het dopje opgelost is!

Gelukkig weet je nu ook zeer ws de reden van crashen. dat slaapt altijd een stuk beter, iig hier wel.. Niets is zo lastig als je de oorzaak niet weet...

pfoe... dat was ff spannend! gelukkig heb je hem terug!

ik heb ook regelmatig mijn quad in een boom hangen......
maar ben hem gelukkig nog nooit lang kwijt geweest.

om de quad te zoeken als ik hem niet meer zie ram ik alle lichten aan, dat helpt al wat met vinden. als ik hem dan nog niet zie dan arm en disarm ik de quad steeds zodat hij piept. (FF bordje heeft een ingebouwde pieper, sommige andere bordjes zullen de esc's laten piepen) dan hoor ik iig een globale richting waar hij is.
ik zit erover te denken om een lost and found pieper erbij te doen. als je je TX uitzet gaat het ding na 30 seconden piepen todat je de TX weer aanzet.

ook een kaartje met telefoon nummer en email is wel een slimme om aan je copter te hangen. mocht je hem niet terug vinden maar iemand anders wel, kan deze persoon contact met je opnemen.
een bosje bloemen of krat bier is goedkoper dan een nieuwe multi!

Dat hoopte ik ook dat ik de leds zou zien blinken zogauw het donker werd, maarja toen ik de accu op de grond vond, kon ik dat al vergeten. Maar we hebben hem weer, nieuwe gps antenne besteld, en heb digitech gebeld, en die gooit gratis zon dopje bij me bestelling die ik er al had lopen, kijk das nou toch service he!!!;);)

Back