B
bert_france
Guest
recentelijk een HK500CMT gekocht. Zeer slechte kwaliteit. Raadpleeg het HK forum maar eens ivm afbrekende hekrotorbladen (zelf ook ondervonden) HobbyKing Forums - HK500GT Tail Victim - Page 1, slechte CNC kwaliteit van de metalen onderdelen (bij mij is de rotorkop 1 mm uit balans) dezes link bijvoorbeeld HobbyKing Forums - HK500CMT Problems - Page 1 of deze HobbyKing Forums - HK500CMT crap gallery - Page 1 HK500CMT crapgallery. Wat een ieder doet met zijn geld moet hij weten, maar aanschaf van dit soort heli's is gewoon weggegooid geld, en bovendien nogal gevaarlijk. Die hekrotor heb ik 10 meter verder teruggevonden, en is rakelings langs mij gevlogen.
Ik kan nog wel een hele lijst opsommen wat ik aan dat ding heb gevonden maar er is al veel op dat HK forum geschreven. En tot slot de HK401 is ook niet te vertrouwen. Er zit een bug in, waarbij de servo in 1 hoek gaat staan zodra je van Heading Hold naar normal flight overschakeld.
U bent gewaarschuwd!
Ik kan nog wel een hele lijst opsommen wat ik aan dat ding heb gevonden maar er is al veel op dat HK forum geschreven. En tot slot de HK401 is ook niet te vertrouwen. Er zit een bug in, waarbij de servo in 1 hoek gaat staan zodra je van Heading Hold naar normal flight overschakeld.
U bent gewaarschuwd!
Laatst bewerkt door een moderator: