Na een onstuimige vlucht op een mooie zomeravond in de schemering was mijn Double Horse 9116
gecrashed na wat stuurfoutjes. Snel de brokstukken bij elkaar gezocht en op naar huis toe gegaan om
de schade te analiseren. Op het eerste oog bleek er wat kuipschade en wat onderdelen die waren verbogen.
Ondertussen deze beschadigingen opgeknapt en toen de Lipo battery-pack weer netjes opgeladen.
Maar bij de testvlucht de ochtend daarna bleek de helicopter totaal ontregeld te zijn plus letterlijk doorgedraaid! De helicopter steeg wel op maar bleef maar rondjes om zijn as vliegen...
Toen diverse achterstaartrotor-motoren geprobeerd maar dat hielp niet echt helaaselijk.
Kunnen jullie wat tips of advies geven over dit euvel, zou graag weer fatsoenlijk willen opstijgen!
gecrashed na wat stuurfoutjes. Snel de brokstukken bij elkaar gezocht en op naar huis toe gegaan om
de schade te analiseren. Op het eerste oog bleek er wat kuipschade en wat onderdelen die waren verbogen.
Ondertussen deze beschadigingen opgeknapt en toen de Lipo battery-pack weer netjes opgeladen.
Maar bij de testvlucht de ochtend daarna bleek de helicopter totaal ontregeld te zijn plus letterlijk doorgedraaid! De helicopter steeg wel op maar bleef maar rondjes om zijn as vliegen...
Toen diverse achterstaartrotor-motoren geprobeerd maar dat hielp niet echt helaaselijk.
Kunnen jullie wat tips of advies geven over dit euvel, zou graag weer fatsoenlijk willen opstijgen!