problemen met freakware

Discussie in 'Heli-Pilot's Mess' gestart door geeteeke, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geeteeke

    geeteeke

    Lid geworden:
    4 dec 2011
    Berichten:
    90
    na een week wachten op mijn bestelling combo dx6i en mcpx2 en redelijk ongeduldig te worden...

    toch enkele dagen geleden contact opgenomen via mail met de duitse webshop freakware. na 2 dagen uiteindelijk antwoord gekregen in het duits (leuk is dat, als je geen duits spreekt)

    nu blijkt, ik heb de combo besteld en betaald!! op 8december. er stond duidelijk dat het artikel voorradig was... dus besteld en betaald op dezelfde dag.

    nu in hun mail krijg ik het antwoord dat het artikel niet voorradig is en dat ik 2 tot 3 weken moet wachten.

    ik heb al verscheidene mails gestuurd waar ik geen of nauwelijks antwoord op krijg en dit pas enkele dagen later na het versturen van een mail.

    ik vind het echt niet kunnen.

    en vraag me af wat ik kan doen, het wachten op zich vind ik niet zo erg maar dan vind ik wel dat ze me toch minstens 20euro aan spare parts kunnen bijgeven ter compensatie.

    zijn hier toevallig mensen die het zelfde probleem ondervinden?

    klein detail ook op de site bij mijn order staat reeds enkele dagen "just packed" wat op zich al verschrikkellijk misleidend is...
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2011
  2. Jelleeee

    Jelleeee

    Lid geworden:
    27 jan 2011
    Berichten:
    2.335
    Winkelbedprekingen zijn niet toegestaan dus dit zal snel gesloten worden...
    Maar ik heb nochtans wel goede ervaringen ermee, je zal waarschijnlijk net te laat besteld hebben want ik had de mijne 2 zondagen geleden besteld en is vorige week vrijdag aangekomen. Samen met zo'n duitse taart en een zakje snoepjes ;)
     
  3. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere
    klopt. Slotje.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina