hallo allemaal ik heb recent een dji f550 imitatie drone gekregen voor de feestdagen (dank u papa
) maar tot spijt van mij en mijn vader werkt dat ding van geen kant. een kleine schets van wat ik heb een F550 drone met ardupilot mulirotor controller en een at9 zender van radiolink ik heb meerdere malen proberen te hoveren over de grond maar dan flipt dat ding en gaat ongeveer een meter en half de lucht in wijkt af en crasht ik heb meerdere pogingen gedaan maar hij blijft dit doen vanaf dat moment ben ik gaan raad vragen in meerdere winkels en ze wisten me meerdere malen te zeggen dat ardupilot niet goed was in overleg met vader en de laatste winkel heb ik een andere controller ge kocht (YS-S4 van zero tech) de persoon van de winkel vertelde me dat het een redelijk makkelijk en heel goede controller is en plug and play ik monteer alles hoe de handleiding zegt en doe alles wat hij zegt resultaat het was makkelijk om alles aan te sluiten en in te stellen dan probeer ik de drone te armen en dat lukt maar merk onmiddellijk dat er nog maar 3 van de 6 motoren draaien ik neem contact op met de verkoper en vertel mijn probleem hij heeft mij eerst geprobeerd om mij te doen geloven dat mijn ecs van die motoren defect zijn en of ge kalibreert moeten worden maar als hobby man geloof ik er niks van dus sluit ik de niet draaiende motoren op de kanalen aan van de werkende en de werkende op de kanalen van de niet werkende en raad eens wat de niet werkende werken en de werkende werken niet! nu krijg ik als enig antwoord dat hij via telefoon niks kan doen en ik een 100+ km mag gaan rijzen naar de winkel en hem binnen doen voor reparatie wat mij een (60€ per uur kost) nu is mijn vraag of iemand mij kan helpen met meer raad en of daad om dat ik het gevoel heb dat mijn zender niet juist is ingesteld om dat deze nek ik ingesteld is voor die ardupilot wat de winkelier niet wilt geloven alvast dank u voor elke tip die ik krijg mvg Tom - See more at: http://www.drones.nl/topic/zelfbouw/#sthash.N2610MUn.dpuf