problemen met mijn controller

Typen zonder hoofdletters en leestekens is naar mijn idee een gebrek aan respect voor de lezer van het bericht. Zo van "de lezer zoekt het maar uit, die moet maar moeite doen mijn vraag te begrijpen".

Iedereen, en zeker in België, heeft geleerd op de juiste manier te schrijven.Dat kan je op het forum dan ook doen.

Bovendien, als een bericht "moeilijk" leest dan wordt er snel afgehaakt en krijg je minder antwoorden. Een goed geschreven bericht waarin een vraag helder is omschreven nodigt juist uit tot reageren.

Waar je om vraagt, dat krijg je...

Nou nee hoor, je moest eens weten hoeveel mensen er ook in Nederland en België nog niet kunnen schrijven...en dan spreek ik nog niet eens over mensen met dyslexie.

Ook al is het als grapje bedoeld je kan mensen daar gewoon mee kwetsen terwijl ze er misschien helemaal niets aan kunnen doen.

En respect komt altijd van 2 kanten....niet enkel van de schrijver maar juist ook van de lezer....dat moet jij toch weten als forum veteraan NPS.

Enfin nu weer on-topic :thumbsup:

Mijn reactie was uiterst serieus...

Respect komt niet van twee kanten. Respect moet je verdienen.

Heeft ook niets te maken met activiteiten of verblijfsduur op dit forum.

los van het schrijf probleem
een kleine upgrade: de drone is binnen in een winkel die even een kijkje wou nemen en ook kennis maken met de sy-s4 controller als hij met enkele tests de drone niet aan de praat krijgt dan zal er verder ge zocht moeten worden
mvg
tom

@N.P.S. S, dat "grapje" sloeg op de reactie van Maarten. En verder is mijn definitie van respect misschien anders dan die van jou. Iemand aanspreken op taalgebruik terwijl die persoon er niets aan kan doen kan ook op een respectvolle manier inderdaad...en dat was dit in mijn ogen zeker niet.

@tom, super man, hopelijk kunnen zij jou verder op weg helpen !

ik hoop dat het een easy fix is. en dan begint het plezante voor mijn portemonnee he crashen en wissel stukken kopen :D
nu een vraagje voor de toekomst. hoe kan ik het beste waypoints ingeven of wie heeft er ervaring met een grondbasis via computer

Schiksie, dat je reageert op een bericht van mij omdat je het er niet mee eens bent, vind ik prima. Daar is een forum voor. Maar aan het eind sluit je af met:

Enfin nu weer on-topic :thumbsup:

Daarmee geef je aan dat jouw reactie de enige waarheid is, en dat je geen prijs stelt op een verdere reactie van anderen of van mij.

Dat staat in mij ogen haaks op het doel van een forum, namelijk informatie en meningen uitwisselen.

Wat het "typewerk" betreft, ik kan me niet voorstellen dat iemand niet in staat is een zin met een hoofdletter te laten beginnen, met een punt te eindigen en af-en-toe een komma te plaatsen. Over een typefout of zinsbouw zullen we het maar niet hebben.

Tja, ve verschillen op een aantal punten duidelijk van mening. Dat moet kunnen in een open discussie.

ik hoop dat het een easy fix is. en dan begint het plezante voor mijn portemonnee he crashen en wissel stukken kopen :D
nu een vraagje voor de toekomst. hoe kan ik het beste waypoints ingeven of wie heeft er ervaring met een grondbasis via computer
Hoi Tom, weet je zeker dat deze FC dat kan ? Ik zie wel dat het dure broertje de YS-X6 of YS-X4 dat kan kunnen maar volgens is de S4 een soort van NAZA lite clone.

die moet dat kunnen volgens de verkoper.
ik heb ook nieuws van de winkel waar de drone binnen is dat zij het niet gevonden hebben en een totaal raadsel blijft!!

Wie is "de verkoper"?
Ik heb eens een beetje gezocht en enkele discussies gevonden waarin deze vraag gesteld werd. Telkens was het uiteindelijke antwoord negatief. Ook in de manual (http://zerouav.com/uploads/soft/USER%20MANUAL/YS-S4UserManual.pdf) is er niets over te vinden.
Wel wordt deze controller op diverse budget-sites aangeprezen als een controller die waypoints ondersteunt, maar ik gok dat deze inderdaad (al dan niet opzettelijk) de S4 met de X4 verwarren.

ja dat kan wel eens waar zijn je moet rekening houden dat de normale prijs een 160 was en ik heb hem gekocht voor 99
de winkel is in brugge aerobertics

Laatst bewerkt:
Ja dus het is een Naze lite clone die geen waypoint ondersteunt Tom. Stuur dat ding gewoon terug en koop een Naza lite of Naza m V2 is mijn advies. Al betwijfel ik het advies van die winkel waar je hem heen bracht...met een beetje testen moet je zo kunnen uitsluiten of er wat mis is met die FC of niet.

de fc kent hij niks van maar idd ik ga die terug brengen en naar naza gaan maar de aankoop van de naza zal niet in brugge zijn dat staat vast
heeft iemand een goed adresje

Die wink heeft nochtans een zeer goede reputatie. Ik schrik nu wel even van jou ervaring. Nu ja, geen winkelbesprekingen oo het MBF forum!

Voor de aankoop van de Naza zal je best eens google gebruiken. Zeker in NL is er een winkel die de Naza erg voordelig te koop heeft staan.

Waypoints programmeren.... Ik zou er nog even vanaf blijven als beginner. Want bij een foute programmatie ben je je copter zo kwijt hoor.
Let ook op de zonneactiviteit voor je puur op gps gaat vliegen!

Als ik het goed begrijp heb je de multicopter zelf (met ardupilot) in China gekocht, de YS-S4 bij Aerobertics en je hebt hem nu naar weer een andere winkel gebracht, die geprobeerd heeft e.e.a. aan de praat te krijgen, klopt dat?
Heb je bij de aanschaf van de YS-S4 specifiek aangegeven dat je waypoints wilde gaan vliegen? En is het je totaal niet opgevallen dat er helemaal niets hierover in de manual vermeld werd toen je de flightcontroller installeerde?

Laatst bewerkt:
feit feit en je kan hem op een paar waypoints blijven hangen had ik later gevonden op YouTube maar inderdaad er staat niks van in de manual

Back