problemen realflight g4.5

• Topicstarter Topicstarter hyperspeed
  • Startdatum Startdatum
H

hyperspeed

Guest
Halo

ik heb nu al een jaar deze sim altijd goed gegaan nooit klachten er over gehad.
en ik downloaden net en vliegtuig en hij crasht en ik krijg hem niet meer opgestart.
hij geeft een eror dat hij hem niet kan opstarten.
hij geeft dan de eror:an unexpected error has occurred would you like to send an error report to knife eedge software .
en dan doe ik ja en dan nog een error en dan oké en dan sluit hij zich af en ik krijg hem niet meer aan de praat hij blijft het zelfde geven.

zou ik hem dan misschien opnieuw moetten instaleren?

graag jullie hulp en alvast bedankt

Gr.Niels

Het is allemaal gelukt ik heb eerst het vliegtuig wat ikvoor het laast gedownload heb verweidert heb realflight na een paar keer proberen ff opnieuw gescant en alles doet het weer:D

bedankt voor de hulp

Ik heb RealFly 4 werkend op mijn PC gekregen maar ik kan mijn zender niet werkend krijgen (MX12). Wat moet ik doen om deze werkend te krijgen/wat doe ik verkeerd? Ik gebruik windows Vista

ik heb ook problemen met realflight G4.5 als ik de realflight launcher.exe start geeft hij deze foutmelding: KEError21051:unknown product code wie kan mij hier bij helpen? ps ik heb vista en ik heb ook al een usb zender alvast bedankt

groetjes kevin

Als moderator:

Je hebt geen legale versie, en dus kunnen we je hier niet mee helpen. Graag ook niet deze vraag ik nog meer topics gaan stellen.

weet iemand dan een gratis rc sim geen demo a.u.b en geen fms eentje die je met je zender kan spelen =)

FMS kun je met je USB zender spelen. Verder zijn mij geen gratis sims bekend.

okej thnx weet iemand anders een of eentje voor een paar eurows ofzow...?

Phoenix is in elk geval niet de duurste, 110 euro. Je kunt ook een advertentie zetten in het 'gevraagd' gedeelte van dit forum.

Ik denk trouwens dat je FMS onderschat, het is zeker geen waardeloze sim ofzo, en er zijn veel toestellen voor te vinden.

Als je al vliegt, of gaat vliegen, vraag eens rond bij een club. Mogelijk dat je Reaflight daar kunt lenen van iemand.

Laatst bewerkt door een moderator:
ja je kunt het wel leeren met fms en ik vlieg al met een klijn zwevertje zelf gemaakt maar ik heb een edge540t gekregen dus wil ik leren prop hangen...
... iemand een bouwtekening van een trainer mail me hoi-dit-ben-ik@live.nl

Back