Productaankondiging Problen met V303 Seeker

Goeden avond, ik ben nieuw op dit forum en heb wat probleempjes met mijn net aangeschafte Quadcopter WLtoys Seeker V303. Wellicht kan iemand mij een goed advies geven. Ik heb ook gezien dat de zender in mode 2 staat. Na flink wat calibraties voor de GPS (het bekende horizontale en vert 3rondjes) krijg ik nu ook uiteindelijk de 2 groene lichtjes met pauze, etc. Mijn indruk is dat de GPS ontvangst wel ok is.

1 e probleem is dat de ‘turn back’ maar zeer beperkt werkt. De quad breng op 4 meter hoogte op een afstand van 30 meter. Zet de rechter schakelaar naar boven. Rode led achterop de quad gaat aan, maar de stijgvlucht naar 20 meter wordt niet uitgevoerd. Hij land ook 10 meter voor het startpunt. Ga ik verder weg beginnen, dan is de landing nog veel verder van me vandaan.

2e probleem: de linker schakelaar ‘Heading to lock’ werkt niet, ik zie geen verschil tussen beide standen. Voor een beginnend vlieger, zoals ik, wel lekker makkelijk, je kan sturen als op de landkaart, in welk richtingspositie de quad ook hangt. Maar dit kan toch niet de bedoeling zijn, lijkt me.

De leverancier heb ik inmiddels benaderd, maar geeft geen reactie. De importeur zal ik op de hoogte brengen, maar hier verwacht ik ook niet veel van.

Ik denk ook dat deze handelaren vooral dozen schuivers zijn.

Wie heeft een antwoord op mijn vragen, ik zou u zeer erkentelijk zijn.

H.gr. Hans E

Waar heb je het getest Hans, op een open veld of tussen huizen ? En je hebt er geen Gopro onder hangen met Wifi aan neem ik aan :-) ?

Als hij niet naar behoren werkt moet je er gewoon mee terug gaan...helemaal als die schakelaar heading lock niet werkt. De verkoper zal het voor je op moeten lossen lijkt mij...niet de importeur. Als hij jou kan laten zien dat hij werkt prima...werkt hij niet dan moet hij jou er 1 geven die wel goed werkt. Wil hij niet meewerken dan gewoon een klacht indienen bij bijvoorbeeld https://www.consuwijzer.nl/

Back