Profilli

Is er geen risoco verbonden aan je PC-code te geven.
Zie inhoud mail hieronder.

I received this PayPal payment notification from you.
Please send me your PC Code and I'll send you your registration password.
You can find your PC code by the menu "Registration-Insert password" of
Profili application.

thank you and regards
Stefano

Stefano Duranti
via della Casazza 43/b
32032 - Foen - Feltre (BL) - Italy
Tel. 0439310326
E-mail st.duranti@tin.it - info@profili2.com

Ik ken weinig van die toestanden.
Is dit te vertrouwen

Graag advies.

Mvg,
Aurectar

de PC code is de code die het programma genereerd en hieraan wordt de licentie code gekoppeld niks onveiligs aan.
Stefano is trouwens wel te vertrouwen ik gebruik zijn programma al een jaar of zes en heb al meerdere versies besteld en de PC Code toegestuurd.

Als je de computer opnieuw installeerd werkt je licentie niet meer maar 1 mailtje met de nieuwe "pc code" en je krijgt kosteloos een nieuwe.

mvg Robert

Zoals Robert zegt is de PC code slecht een code die het programma zelf maakt. Geen probleem, kan je gewoon doen. Ik heb profili pro op meerdere pc's geactiveerd en nergens problemen gekregen.

PC code

Hartelijk dank voor het advies.
Kwestie van zeker te spelen, begrijp je.

Mvg,
Aurectar

Zoals Robert zegt is de PC code slecht een code die het programma zelf maakt. Geen probleem, kan je gewoon doen. Ik heb profili pro op meerdere pc's geactiveerd en nergens problemen gekregen.

Stefano is trouwens wel te vertrouwen ik gebruik zijn programma al een jaar of zes en heb al meerdere versies besteld en de PC Code toegestuurd.
Als je de computer opnieuw installeerd werkt je licentie niet meer maar 1 mailtje met de nieuwe "pc code" en je krijgt kosteloos een nieuwe.

profili

Deze man kun je gerust vertrouwen , ik heb de USB stick met de licentie voor de gewone en de pro uitvoering.
werkt prima

Back