profitexx

• Topicstarter Topicstarter Nillers
  • Startdatum Startdatum
N

Nillers

Guest
Hallo,

Profitexx
Kent iemand dit merk?
Ik kan er een kopen 4000 mAh voor €19,50.Maar is het wat?

Groetjes Marco

Moi,

Was aan het surfen opzoek naar accu's en kwam dit tegen maar ik ken het merk niet en wil er eerst meer over weten voor ik er een koop.

Gr Marco

Hallo

site klopt niet sorry

het is een nimh 4000 mah
zal even zoeken naar de site geef ik het zo door

http://www.internetwebshop.nl/winke...d=443&osCsid=9f772bd5d524c51c8895db53c7304857

Een beetje duidelijker mag wel.....

Het gaat dus om een NiMha stickpack voor RC auto's. De stickpack heeft de naam maar dat geeft niet aan welke cellen er gebruikt zijn. Gezien 4000mAh ook niet geleverd wordt door de bekende merken verwacht ik een mindere kwaliteit accu. Rijdend met standaard 540 motoren zal je er waarschijnlijk niet veel aan merken maar als racer vrees ik dat je snelheid te kort komt.

Hallo

Zal de volgende proberen duidelijker te zijn.Maar we beginnen net dus....
Heeft er nog iemand suggesties voor een goede accu? Hoeft geen top kwaliteit te zijn want we racen nu nog voor de fun.

Gr Marco

Zoals ik al zei zal het voor een simpele 540 motor niet veel uitmaken tenzij je heftige 10-turns motoren gebruikt.

Heb je wel een beetje lader ? Als je een stekkerlader hebt met maar 200mA laadstroom ben je even bezig voordat ze vol zijn.

Bij PKracing kan je GP3700 pakketten voor een 35 euro vinden, dat zijn toch wel de betere cellen maar dienen voor optimale prestaties wel met 5 tot 6A geladen te worden

Back