Programmeerbare heli van Thundertiger

Ik heb gezocht, maar niet gevonden...

Enige tijd geleden is hier een topic geweest betreffende een nieuwe heli die ontwikkeld werd door Thundertiger, en die je met de PC kan afstellen. Het ding werkt op lipo's die in een omhulsel zitten en aan een specifieke lader moeten. Het geheel is RTF, en heeft een USB-poort waarmee je alles aan de heli kan afstellen via de PC, niet via de afstandsbediening. Je zou 'm zeer stabiel kunnen afstellen voor beginners.

Wel, vandaag heb ik dat ding in mijn handen gehad, iemand die ik begeleid in zijn eerste stappen (zijn momenteel samen zijn T600ESP aan het bouwen) heeft er zo ééntje gekocht, we wachten enkel nog op de software.

Weet iemand nog de link naar dit topic ? Of naar het product zelf ? Via google vind ik het niet terug (weet de naam niet meer, en ik zou tegen de volgende keer als ik naar betrokkene ga wat meer willen weten), en via de zoekfunctie hier ook niet. Ik moet 'm binnenkort instellen en invliegen, vandaar dat ik info zoek.

Handig voor als je op het veld staat en je wilt wat veranderen :s moet je nog een laptop meenemen ook ;)

Innovator

via de site van thunder tiger zelf gekeken. Foto dat ie is aangesloten aan de pc en dat je hem ook kan instellen erop. Denk dus dat het deze is

Wreed bedankt, had ook al de site van TT overlopen, maar erover gekeken zeker. Dat is 'm dus, de Innovator, maar dan zonder schaalromp, maar met een canopy die lijkt op de Raptors. De lipo zit in een 'bay', die je naar mbeneden klapt om hem erin te doen of eruit te halen, en dan klap je 'm terug omhoog.

Het toestel werkt enkel als alles in orde is, zou qua veiligheid ideaal zijn voor beginners. Zodra ik ermee aan de gang ga laat ik dat hier wel weten.

weet iemand hoe ik mijn heli kan starten en in de lucht kan sturen

hmm , gewoon starten en de lucht insturen .
effe serieus , ga iemand vragen die er kaas van heeft gegeten om je te helpen .
als je nooit hebt gevlogen , ga je ZEKER brokken maken , met als gevolg dat het al snel duur wordt en je ermee stopt , wat zonde zou zijn .
mvg ferry

hang er eerst maar eens een trainingskruis van 6m bij 6m onder. :D

Is er inmiddels al iemand die ervaring heeft met die innovater van Thunder Tiger?
en dan het liefst ervaring met die Expert?

Is er inmiddels al iemand die ervaring heeft met die innovater van Thunder Tiger?
en dan het liefst ervaring met die Expert?

lees vaker als je de bladen van de expert vervangt en de paddles voor de schuimbladen en paddels van de md 530 en via de software je het tourental terugbreng naar ongeveer 1800 je ook een hele stabiele heli hebt waarmee je kunt beginnen.

bij de expert krijg je meer waar voor je geld, betere esc met meer capaciteit en een sterkere motor ( wat mischien je vliegtijd terug gaat brengen)

2,4 ghz modelule voor andere zenders komt eraan en sterkere lipos ook.
Zou mooi zijn als er een aftermarket oplossing komt zodat je ook met niet TT lipos kunt vliegen, want ze blijven aardig duur en je kunt ze niet laden op een standaard lader.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back