Programmeren CC Phoenix 50A

Het is me gelukt! Alleen weet ik niet wat ik bij "current limiting" moet instellen, je kan kiezen tussen:
-Very sensitive
-sensitive
-Normal
-Insensitive
-Disabled

Is dit voor overvoltage ofzoiets? :confused: Ik geraak er niet echt aan uit aan wat er beschreven staat.

Daarmee stel je het gedrag in als de heli meer als xxxx aantal amperes trekt
Staat ook een tabelletje van als het goed is

Sensitive gaat de motor uit bij een piets meer als 50 amp
Bij disabled kun je amperes trekken tot de esc ploft
Staat ook in wat voor een heli de handigste optie is

Ok, ik heb hem ingesteld op 'insensitive'. Zo staat in de handleiding voor alle helicopters.

En dan nog ff iets kleins, om optie 3 van een instelling bv te nemen moet ik dan wachten tot ik 2 keer 3 piepjes heb gehoort en dan "yes" antwoorden of moet ik gewoon voor optie "next" kiezen om naar een volgend punt te gaan :confused:

Tip; als je van de CC site CastleLink software download, kun je een regelaar kiezen en deze in demo-mode draaien (dus ook zonder de interface). Je vindt dan per instelling een duidelijke omschrijving.

Ik kan gebruik van Caste Link met interface van harte aanbevelen, programmeren wordt een (paas)eitje...

Je zegt ja en nee.

Dus je hebt bv opte 3, nr 1
Je zegt nee, die wil ik niet, gaat hij naar naar nr 2
Tot je een kee ja zegt, dan gaat hij verder naar optie 4

Bedankt iedereen! Het is me gelukt nadat ik doorhad dat je naar de beeps moet luisteren. Bv 3 beeps en 2 beeps is optie 2 van setting 3.

Dat had ik dus gedaan en toendat ik de stick naar het midden deed begon de motor hard te draaien..

Wat heb ik dus ingesteld ik de zender:
- endpoints 100
- thr curve normal : 0-25-50-75-100
- thr curve thr hold: 0-0-0-0-0

Nu zou ik dus de stick naar boven en in normal stand zonder thr hold moeten doen en dan de batterij aansluiten en hetproces van up, mid,up,mid?

Juist nu heb je hem door!:p
succes en veel plezier ermee!

Het probleem was dat je hem eerst gewoon is moest opstarten. Dus midstick, batterij aankoppelen en lowstick eb dan pas terug loskoppelen, highstick, batterij aankoppelen, midstick, high stick, midstick en dan zit je in de programmeer mode.

Laatst bewerkt:
Back