Project AH-1S COBRA

Ja Ronny ziet er erg netjes uit.
Als ik terug ben ga ik je eens bellen om eens langs te komen om het beest in het echt te gaan bewonderen.
Ben benieuwt hoe je de gatling gun gaat ontwerpen.

Hey hey, zo te merken is het correct krijgen van de wapenvleugels een behoorlijke noot om te kraken... ma een beetje afzien hoort er bij hé.
Je optie om de vleugels demonteerbaar te houden ga ik onthouden. Misschien maak ik later een extra paar met werkende maxotronix missiles (I'm dreaming)...

Heligroeten,

Nick

INFO

Ja Ronny ziet er erg netjes uit.
Als ik terug ben ga ik je eens bellen om eens langs te komen om het beest in het echt te gaan bewonderen.
Ben benieuwt hoe je de gatling gun gaat ontwerpen.

Hei Bert ,

Je bent WELKOM he , dus als je terug bent , bellen , en dan spring je maar eens binnen ..

Grtz

Ronny

Wings

Hey hey, zo te merken is het correct krijgen van de wapenvleugels een behoorlijke noot om te kraken... ma een beetje afzien hoort er bij hé.
Je optie om de vleugels demonteerbaar te houden ga ik onthouden. Misschien maak ik later een extra paar met werkende maxotronix missiles (I'm dreaming)...

Heligroeten,

Nick

Hei Nick ,

Ja het is een moeilijke deze .... je hebt niets , en je moet iets maken ...
Maar .................... het gaat lukken , we geven niet op he ... :snipersmile:

Ja de MAXOTRONIX , da wil ik wel eens zien op zo een COBRA ...

Grtz

Ronny

Balsa day ...

Snap_20111121181502_001.png

Snap_20111121181204_002.png

Snap_20111121181218_003.png

Grtz
Ronny

Laatst bewerkt:
Ziet er allemaal heel mooi uit en realistisch.
Man , die materialenkennis die jij hebt , ik heb hier al dingen gezien waarvan ik dacht : ah dat doe je met dit enz , enz...
1 ding vraag ik mij af : je werkt veel met balsa , maar kun je dit plooien in gewenste vorm en ervoor zorgen dat die vorm behouden blijft ?

Groeten
David

Hei David ,

Merci ..... ;-)
Balsa , plooien , het is te zien ... BALSA Sheets kan je plooien , tot 1.5 mm dik ...
Je moet ze dan nat maken en in de juiste vorm laten rusten ... dan wachten tot ze droog zijn en dan blijven ze meestal in vorm ...
Maar het is beperkt daar BALSA onder de noemer Houtsoorten valt ... en hout da plooit niet ... da breekt ...als je het plooit , zonder nat te maken ...
Dus ja het gaat , maar het is te zien wat je juiste wil maken ...

Grtz
Ronny

't Is weer zalig om naar te kijken... en 't lijkt precies of er op jouw bouwtafel zo een houten blokkedoos voor peuters is uitgestald. Ik peis dat de Sint vroegtijdig is langsgeweest mé al die blokskes... ;-P

'k Ga boren en rivetten steken...

Heligroeten,

Nick

Gij zijt ene Charel hé .... hahahahaha ;-)
Blokkedoos voor Peuters .... hahahaha ....

Ik had eigenlijk Domino blokskes gevraagd , maar hij kwam af me Balsa en Plastic Card , dan heb ik ze maar zelf gemaakt he ..... :snipersmile:

Alléé amuzeer U maar , ik ga ook nog wa knutselen ... oh ja , ik mag ook weer revetten lijmen morgen , oleeee ..

Grtz

Ronny

Laatst bewerkt:
Heeeeey Ronny

dat ziet er weer schitterend uit hé

Maar eu ..... niet te snel gaan hé!!!

Hou je nog een stukje over voor 3 maart, of gaan we hem dan invliegen? :thumbsup:

groetjes Danny

Hei Danny ,

Ja merci hé , ..
Neen ik ga gewoon door op mijn eigenste tempo ...

Ik denk da ik nog een stukje moet bouwen en da ik deze datum niet haal voor hem in te vliegen ... maar we zullen zien , je weet maar nooit , .... ;-)

Grtz

Ronny

Hey heeeeyyy,

bij het zien van al dit moois begin ik waarlijk ook goesting te krijgen om met blokskes te spelen.
In de schoen voor Sinterklaas steekt er naast de wortel nu ook een briefke met het verzoek om ons hier een houtblokkendoos te bezorgen... hééérlijk ééé...

Heligroeten,

Nick

Ik heb mijne schoen ook gezet ,
Met een briefje waarop staat ...

PHT JETCAT TURBINE en een potje secondelijm ( en als de secondelijm op is , is de turbine ook al goed ) voor mijn volgende helicopterke .., 1 tje is genoeg ....
En ik ben heel braaf geweest ... Ronny ...

Zou hij dat kennen die LIEVE SINT .... ???????

Ik ben eens benieuwd ...

Grtz

Ronny

Zo braaf zijde nu ook weer nie geweest é...
-1 ge kuist uw kot nie zelf... maar laat da doen door de vrouw
-2 ge hebt uw zoontje zijn blokkendoos in beslag genomen, waardoor deze nu verplicht is om mé de meiskes te gaan spelen! Ma over 20 jaar keert hij onherroepelijk terug naar de blokskes (zie maar naar de papa!)

Nu, kijk ne keer naar de volgende link:

Aerosound RC - Demos

Zou dat niks zijn om in onze Cobra's in te bouwen... als't werkt en goe is heb je geen turbine meer van doen...

Indien er lezers zijn die hiermee enige ervaring hebben, laat het ons hier dan weten aub.

Thx en heligroeten,

Nick

Zo braaf zijde nu ook weer nie geweest é...
-1 ge kuist uw kot nie zelf... maar laat da doen door de vrouw
-2 ge hebt uw zoontje zijn blokkendoos in beslag genomen, waardoor deze nu verplicht is om mé de meiskes te gaan spelen! Ma over 20 jaar keert hij onherroepelijk terug naar de blokskes (zie maar naar de papa!)

Nu, kijk ne keer naar de volgende link:

Aerosound RC - Demos

Zou dat niks zijn om in onze Cobra's in te bouwen... als't werkt en goe is heb je geen turbine meer van doen...

Indien er lezers zijn die hiermee enige ervaring hebben, laat het ons hier dan weten aub.

Thx en heligroeten,

Nick

Ja , hmmmmm , ik heb al een briefje terug gehad van de brave man , de Sint ...
Ik citeer ....
MAAK U EERSTE HELI COBRA MAAR AF EN DAN ZULLEN WE ZIEN ....

Tja wat moet ik daar mee , maar allee , het is hem vergeven , zelfs geen potjes secondelijm kon eraf ... :snipersmile:

Ivm de Soundmodules ben ik eens benieuwd , geven die genoeg geluid , en blijven die een constant geluid geven ??

Grtz
Ronny

Laatst bewerkt:
Back