Project Fokker FII Schaal 1:5

Wat een plaatje................ :cool:

Die dikke vleugel is mooi te zien op de foto's dat hij op je toe komt, prachtig.

Onderstaande foto van de T28, schitterend, net echt!!!! Jammer dat er (nog) geen piloot in zit.

7277481d3e483d6d1.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Kan die Van Gemert niet een draadje maken over die T-28? :p

Met wat meer info?

Dan wordt de boel hier niet 'vervuild' (voor zover dat met een T-28 kan, natuurlijk . . . ;) )

(De T-28 behoort tot mijn all-time favourites!)

jan.

Frank,

Van Harte :music: ziet er schitterend uit.

Die goeie ouwe tijd van Fokker herleven we weer.

Zo en nu op naar de F3 :cool: uiteraard ook in dat formaat.

Ton

Hoi Teus,

Werkelijk een prach-tig toestel subliem gewoon.
Maar wat al eerder is gezegd ook ik mis de pilot.

Groet Evert.

Hoi Teus,

Werkelijk een prach-tig toestel subliem gewoon.
Maar wat al eerder is gezegd ook ik mis de pilot.

Groet Evert.

Ik denk dat je 'Hoi Frank' bedoeld en dat het commentaar over de Trojan gaat?

Dan kan, ik om iedereen gerust te stellen, melden dat er allang een piloot gereed ligt, maar dat Tim eerst de first flight wilde maken om the checken of alles goed is, en daarna pas de cockpit uitbouwen..........................

Frank

Hoe was de power van de ZG-62 Frank?

Voldoende of meer dan genoeg?

Wat eeen schitterend gezicht als tie zo op je af komt vliegen met die dikke vleugel He:D

Gr. Teus

Laatst bewerkt door een moderator:
Power is meer dan genoeg,
met een gewicht van een kleine 16 kg en een behoorlijk weerstand is kwart tot halfgas meer dan voldoende om rustig pruttelend met een laag toerental je rondjes te draaien...............

Frank

Beste Frank, Ik ben me aan het orienteren omtrent het bouwen van de Fokker F-IIV. Ik heb jouw fraaie vliegend model gezien. Zou jij me kunnen informeren omtrent de wijze waarmee de rolroeren aan de vluegel zitten? Hoe zien de scharnieren er uit?
Onze woonplaatsen liggen niet zo ver uiteen. Misschien dat ik eens bij je zou kunnen kijken?? Bedankt Fogel

Back