Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Project: Mini Savage [UPDATE: Ophanging gemonteerd]
Hey, bedankt voor de goede reacties
Het tankje heb ik inderdaad toch in het midden geplaatst. Dit kwam beter uit voor de gas/rem servo, die kon ik dan op een de plaats van de tank monteren (ongeveer).
Jammer genoeg is het nog steeds te koud om de auto in te lopen nu, dus het zal nog eventjes moeten wachten . Zeker nu er sneeuw verwacht wordt hier in België.
och, ik heb op het einde van vorig jaar mijn mad force ook ingreden in de kou.en ik moet zeggen dat ik nog nooit zoveel compressie had en een motortje dat heel makkelijk af te stellen is....
Ja, maar het probleem is hier dat het zo koud is dat de motor heel moeilijk te starten is en zeer snel afkoelt, en dus ook snel afslaat.
Men adviseert over het algemeen een temperatuur van minstens 15 graden.
Feit is dat met koud weer de motor minder goed op temperatuur komt. Wanneer de motor niet goed op bedrijfstemperatuur komt, is de klemming te groot en slijt de motor harder. Vooral je drijfstang krijgt het dan flink te verduren... Vandaar de gedachte niet in te rijden met te koud weer. Het kan dus wel, maar zorg altijd dat de motor op bedrijfstemperatuur komt (door er bijvoorbeeld de koelkop in te pakken met folie)