project scania 4x2 van arie

Hallo iedereen hier een paar foto's van mijn begin

Hier mijn vooras

Hier dat mijn vooras op het chassis zit

Laatst bewerkt:
Welkom op het forum en veel succes met de bouw van je scania.

groeten

Dimi

Hoi Arie eindelijk is het dan zo ver, je Scania project is begonnen.
Ik sluit me natuurlijk bij de anderen aan en heet je dus van harte welkom
hier. En ja ook ik blijf je project volgen, maar dat gaat wel goed komen.
Spreek je snel weer.

Groet Henk.

Hier nog meer foto's van mijn project

]

heey arie

leuk man ik las dat je ook iut lelystad komt

ik ook!!

miss kunnen we een keer met zijn 3en afspreken.

owja je stuur stang zit verkeerd

volgens de tekening zit hij goed alleen dan kan de truck niet zo scherp de bocht om.
voor het mooie moet de stuurstang die tussen de voorwielen zit, achter de as zitten waar straks de versnellingsbak komt, dan stuurd je truck straks veel straker de bocht om.

Hier nog wat foto's dat mijn versnellingsbak er in zit

Hier zitten mijn dieseltanks er onder

Alles even snel vast gezet

Hier vanaf onderen

Hallo iedereen

Ik heb een vraag in verband met het schakelen want, als ik schakelen wil gaat hij wel over maar als ik mij joystick weer los laat gaat hij weer terug dus, hij blijft niet in de versnelling staan dus als ik wil schakelen moet ik mij joystick blijfen vast houden.Dus mijn vraag is hoe zou ik het anders kunnen doen?

Groetjes Arie

hem je geen 3 standen schakelaar op je zender??? deze is veel gemakkelijker te gebruiken voor je versnellingsbak dan een knuppel...

of, ik weet niet hoe je dat noemt maar je ziet wel eens een soort dubbele H over de knuppel waarin je knuppel dan kan bewegen, dan kun je wel alleen schakelen als je bijna geen gas meer kunt geven.

Robert

Nou de bouw gaat erg goed zo te zien, Binnenkort kunnen we een keer een testrit doen. En hoe dat met die versnellingen moet zou ik ook niet weten. Ik heb namelijk het zelfde probleem. Ga zo door ziet er al erg goed uit.

Groet henk.

Nou de bouw gaat erg goed zo te zien, Binnenkort kunnen we een keer een testrit doen. En hoe dat met die versnellingen moet zou ik ook niet weten. Ik heb namelijk het zelfde probleem. Ga zo door ziet er al erg goed uit.

Groet henk.

heey arie en henk

ik nodig jullie uit om eventueel om de koffie tekomen dan zal ik jullie laten zien hoe het bij mijn zender zit.

hem je geen 3 standen schakelaar op je zender??? deze is veel gemakkelijker te gebruiken voor je versnellingsbak dan een knuppel...

of, ik weet niet hoe je dat noemt maar je ziet wel eens een soort dubbele H over de knuppel waarin je knuppel dan kan bewegen, dan kun je wel alleen schakelen als je bijna geen gas meer kunt geven.

Robert

Hallo Robert

Eeh nee ik heb geen 3 standen schakelaar maar dan zal ik er wel voor een 3 standen schakelaar gaan kijken

Groetjes Arie

Hier nog een paar foto's
Hier mijn schotel

En hier mijn achterlichten

Hier met sideskirt

En de voorbumper er even los opgezet

Back