weet je al wat voor kleuren je hem gaat spuiten!!
enne je schiet al aardig op zo!
Nou ik weet de kleur nog niet maar ik denk de onderkant blauw en de cabine wit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
weet je al wat voor kleuren je hem gaat spuiten!!
enne je schiet al aardig op zo!
En dan heb ik ook nog een ander probleem ik had mijn grill met de airbrush gespoten en toen moets hij in de blanke lak een daar is het fout gegaan de blanke lak van motip blijkt iets te aggeresief te zijn nu heeft mijn grill net een sinasappelhuid effectdus ik ben nu opzoekt naar een nieuwe grill.
En dan heb ik nog een vraag heeft iemand op het forum een compressor voor een airbush van revell heeft van ik klooi nu met luchtflessen en dat ben ik nu zat:evil:
Groetjes Arie
Dat ziet er erg mooi uit Arie dat spuitwerk.
Ik zit nu op mijn werk en had niet zo veel te doen.
Dus lees ik maar even wat dingen op het forum.
Maar ik ben benieuwd naar het eindresultaat, maar dat gaat zeker wel goed komen. En uh wat heb jij een aardige oom zeg die allemaal spulletjes voor je heeft liggen. Doe mij ook zo een oom.
Groet Henk (oom)![]()
Omdat ik die vergeten was maar die ga ik nog doen want mijn interieur moet ook nog gespoten wordenbegind er echt super uit te zien zeg maar een gekke vraag waar de achterlichten inzitten waarom spuit je die niet mee gr peter
Ik heb de servo's gebruikt die bij mijn robbe futaba f-14 zatenZo dat ziet er goed uit zo ver ben ik nog niet met mijn Scania. Ik heb een vraag arie wat voor soort servo's gebruik je.