Project Scania 6x4

aan gezien we een extra vrije dag hadden

wezen knutselen

Foto-O3EQR4SN.jpg

Foto-FVVZ6ZWB.jpg

2 leds bij gemaakt achter de bovengrill

dashboard tafel gemaakt en bekleed

kok modelbouw dat is een andere! Degene die de bullbar maakt is Norbert Kok en die is te vinden op marktplaats.

Deze bullbar is heel mooi, heb al een geruime tijd twee en ik ben er dik tevreden over.
Mooie toevoeging voor je truck

Gr Pieter

Kokmodelbouw is zijn website

Heb in Elst nog met norbert gepraat.

En wat hoorde ik, zet je hem tekoop? ;) LOL
Mooie truck hoor, heb je verslag vanaf het begin gevolgd.

weer een paar fotos

nieuwe trailer

carson zeilentrailer

img2696n.jpg

img2692g.jpg

en omdat de dieplader beschadigd is geraakt aan het herstellen en gelijk aan het aanpassen

img2686ey.jpg

img2688u.jpg

de moeren zijn straks voor breedte borden die ik er dan vanaf kan halen met geen breedtebeperking vervoer

Zeer mooie scania en mooie combinatie met de carson trailer. De bullbar ziet er erg goed uit. Enige minpuntje (vind ik zelf)zijn de schroeven die je ziet aan de voorkant. Is het ook mogelijk om de bullbar te bevestigen aan de bumper d.m.v. schroefjes aan de binnenkant van de bumper die dan in het profiel van de bullbar geschroeft worden? Of zit de bullbar dan niet stevig genoeg?

Deze twee schroefjes zijn tevens ook de bevestegingspunten van de bumper.
Mocht je deze er uit halen dan zal de bumper er ook van af vallen.
Naar mijn idee had tamiya de bevesteging aan de onderkant mogen maken.
Misschien is het een idee om de schroefjes de zelfde kleur te maken maar ik geloof dat we dan gaan mierenn***en. :D

auwh, dat krijg je als jezelf alleen maar leest/kijkt en nog nooit zelf een scania hebt gebouwd ;-(. Meisterjäger ga zo door en trek je vooral niets van mij aan

dieplader is bijna klaar

alleen nog verlichting bestellen en breedteborden maken

img3160j.jpg

img3162n.jpg

img3168e.jpg

img3170r.jpg

lak is niet 100 % zoals de trekker maar dit is niet mogelijk omdat de trekker een custom kleur was

hoi

kom niet uit venray maar 20 min daar van daan

oplegger ligt even stil op dit moment

ben nu voledig met de trekker bezig om deze compleet te veranderen

gr patrick

hier een foto hoe hij er op dit moment bij staat

heb er nu helaas niet veel tijd voor maar volgend jaar zal hij weer op de baan te vinden zijn in een ander jasje

20111207183217.jpg

Waarom ga je hem verbouwen? Hij was net zo mooi met al die lampjes;)

Back