Project Vario LAMA TURBINE

Work in progress

En als afsluiter ...

De HECKDEMPING BRACKET ...

De volledige achterkant is bijna in orde nu .

Grtz
Ron

Work in progress

Beste schaal heli bouwers ,

De LAMA is nu bijna klaar voor zijn MAIDEN ,
We moeten nog even wachten op de cockpit en nog enkele 3D Parts vooraleer we deze heli het luchtruim laten verkennen .

We hebben de LAMA wel al voor de eerste keer van de bouwtafel gehaald en hem eens naar buiten gebracht , ik moest dit even testen , want hij is zo groot , dat ik schrik had hem niet meer buiten te krijgen , maar bij deze , het gaat juist .

next week is het afwerkweek , de cockpit en nog enkele 3D Parts moeten we nog hebben en dan is het MAIDEN op de HELI MEETING in HERENTALS op zondag 7 September , allen daarheen zou ik zeggen .

Nog enkele foto's , en zondag een filmpje .. ;-)

De electronica voor het zoeklicht .
JETI Power switch in combinatie met een electronicabord van 5.7 naar 12 Volt .

De RODE sterkoppeling vanachter in den heck ... zou vele beter zijn dan de GELE versie .

De piloten zijn er klaar voor ,

OPEN lucht foto's ,

Wij je deze HELI en nog vele andere HELI's aanstaande ZONDAG 7 September LIVE zien , kom dan naar de HELI MEETING in HERENTALS , breng eventueel zelf jullie HELI mee , en vlieg er een rondje mee , allen WELKOM .

Grtz
Ron

Laatst bewerkt:
Ronny,

dit is weer meesterwerk! TOP TOP TOP!!!

en ik zie bekende onderdeeltjes :-) :-) :-)

In ieder geval veel succes zondag met de maiden. (ik kan er helaas alweer niet bij zijn...)

grtz Xavier

Work in progress

De complete lijst met onderdelen is binnen .
We zijn onmiddellijk in gang geschoten om deze onderdelen te schuren , te primeren , te lakken .

Is bij deze gebeurd , ze liggen nu te drogen , morgen nog een laatste werkje en dan kan de LAMA richting HERENTALS , want daar gaat hij voor de eerste maal te zien zijn op de HELIDAYS in HERENTALS .

Enkele sfeerbeelden ,

De cockpit staat op zijn plaats ,

Nu is het de beurt aan alle 3D geprinte onderdelen , eerst ontvetten , primeren en dan voorzien van de juiste kleuren .

En nu de 2K Lak .

Wordt vervolgd ,

Grtz

Ron

Ja Ron,

Da zijn precies weer ferm onderdeeltjes! Komt idd weer helemaal goed met de kleuren, benieuwd dit zondag in de lucht te zien ;-)

grtz,

Didier

Heb deze prachtige heli zien staan zondag in Herentals. Echt knap werk! Helaas niet zien vliegen... (was pas om 15u daar).

Echt proficiat aan de bouwer!

Laatst bewerkt door een moderator:
LAMA maiden

Beste schaalheli liefhebbers ,

Vandaag was het een mooie dag om de LAMA zijn MAIDEN te laten hebben .

Ik heb nog vanalles gedaan vooraleer we er waren ,

Hierbij een laatste reeks van foto's ,

De 3D prints op de laktafel .

De schaalleidingen van de olietanks .

De uitlaat .

De SKIES ,

En ze zijn er klaar voor ,

En nog wat RANDOM foto's ,

En de foto's van de MAIDEN ,

En dit is dan ook bijna het einde van het bouwdraadje , we gaan nog een WINCH en een werkende LASTHAAK ontwerpen .... ;-)

Wordt vervolgd ,

Grtz
Ron

Super machien......... en gefeliciteerd met de geslaagde maiden, hoop hem ooit nog eens in 't echt te zien vliegen. :p

grts,
Ronny

Top gebouwde machine. Zowel kwa techniek als uit- en afwerking. Het beste van het beste steekt er in. 'k Ben content da'k de maiden van deze beauty heb kunnen meemaken.

Respect voor meester-RC-heli-bouwer Ron...

Heligroeten,

Nick

Back