project X

• Topicstarter Topicstarter Dickie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Is ie mooi, of is ie mooi.

Ziet er geweldig uit :worship:

Alvast succes met de maiden :thumbsup:

Jaja, hij heeft gevlogen en wel 3x.

Volgens Leon vliegt ie als een droom, had ooik niet anders verwacht.

Filmpjes komen tzt op internet, hoorde dat ze nu onderweg zijn naar Ede dus spreek ze vanmiddag nog.

Alvast gefeliciteerd mannen :thumbsup:

mooi man

De FW190 A4 vliegt schitterend, heeft amper 1/4 van het veld nodig om uit de voeten te kunnen en is voor het veld op Ede totaal geen probleem.
Practisch met windstil weer ingevlogen, uiteraard door Leon himself.
Enige is dat de motor iets te snel liep stationair maar dit uiteraad eerst gefixt voordat de kist het luchtruim koos, heb er zelf even de 2e vlucht mee gestuurd en geconstateerd dat die Airworld kist als een eitje vliegt, lijkt meer een gemotoriseerde zwever, man man man wat komt die kist langzaam binnen.
Alex heeft het hele gebeuren gefilmt dus effetjes geduld nog..........................

En dat geluid hé.....................................NICEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.

Wordt een publiekstrekker op Oss denk ik want Leon vliegt hem heel mooi ruim en vloeiend.

Ger.

Laatst bewerkt door een moderator:
Jups, zag er zeer goed uit, ik heb wat foto's en een video van 9 minuten, zal het vanavond uploaden, ben nu niet thuis.....

Bedankt mannen!!:D

Hij vliegt zoals Berto al zegt als een droom!!!
Voor de eerste vlucht hier en daar nog het een en ander bijstellen maar voor de rest geen problemen tegen gekomen.
Aaaaah en dat motor geluid!!! Is met geen woord te beschrijven hoe mooi dat is moet je gewoon een keer horen ongelofelijk!!:p.
We hebben rond een uurtje of 2 de spullen afgebroken en zijn toen vertrokken naar Ede waar we de spullen weer opgebouwd hebben en nog eens 3 vluchtjes gemaakt hebben. Dus in totaal zijn er vandaag 6 vluchten mee gemaakt meer als voldoende dus:cool:.

We gaan zeker met de FW190 naar Oss komen is kijken hoe hij presteert tegen de Amerikaanse kisten.
Ger bedankt nogmaals voor de hulp bij het afstellen en de maiden:thumbsup:!

Groeten Leon

Laatst bewerkt:
full

Heee Gijs,

dat kan ook in 1 post hoor ;-)

O man, ben ik blij at jullie nog op Ede waren toen ik kwam, was er jammer genoeg lkaat maar wat ziet dat vliegbeeld er mooi uit.
Zeker met Leon aan de knuppels.

Ze gaan het nog moeilijk krijgen op Oss ;-)

Hoezo niet?

Gewoon alle plaatjes met de IMG tags onder elkaar zetten.

full

full

full

erg fraai.

is er ook een echte geweest met dat kleurenschema ?
(geblokte neus)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back