projecten gerard

Hallo iedereen,

Ik ben al een tijdje aan het snuffelen op dit forum en zie dat er prachtige creaties gemaakt worden.
Nu ben ik zelf ook graag aan het knutselen met deze hobby .
Ik heb nu een paar keer gezien dat mijn vrachtwagentjes op de achtergrond ergens in een hoekje op de foto stonden en dat zelfs daar leuke reacties op kwamen.

Dus nu wou ik zelf maar een keer probeeren om hier wat foto s te plaatsen van mijn projectjes

06022010106.jpg

18012010027.jpg

24012010043.jpg

gr gerard

Laatst bewerkt:
Hallo iedereen,

Ik ben al een tijdje aan het snuffelen op dit forum en zie dat er prachtige creaties gemaakt worden.
Ik heb nu een paar keer gezien dat mijn vrachtwagentjes op de achtergrond ergens in een hoekje op de foto stonden en dat zelfs daar leuke reacties op kwamen.

Dus nu wou ik zelf maar een keer probeeren om hier wat foto s te plaatsen van mijn projectjes

gr gerard

Gerard,ik zou zeggen...................ga je gang!We zijn hier met z'n alle benieuwd nar jou creaties!
en welkom op het forum.
gr Marcel.(vriend van Wil)

Hoi gerard

Ook welkom op het forum..
Heb gister de scania p serie van dicht bij bekeken mooi stukje werk..
Succes met de volgende projecten..

vr gr klaas

hallo gerard
welkom hierzo
u heeft een mooi wagenpark
vooral die p-scania vind ik interesant,
zijn daar gedetaileerdere fotoos van???!!!
we horen/zien graag meer van u hier op t forum,
mvg markioo

He Gerard !!
Welkom op het forum, leuk dat je nu zelf ook post!! Ik kreeg al wat vragen over je P cabine Scania.
Dit is veeeel makkelijker. ;)

Sjon

Hallo iedereen,

18012010027.jpg

gr gerard

Hallo Gerard,

allereerst welkom op het modeltruckers forum.:-D

wat een mooie trailer heb je daar gemaakt.
Is dit de standaard Tamiya reefer of is deze van Carson?

Of betreft het hier een eigen ontwerp?:confused:

Als m'n Scania Topline project in een fase verkeerd dat ik hem eigenlijk alleen nog maar hoeft te airbruschen dan wil ik een nieuw project de "euro reefer" opstarten.

Als basis word hiervoor een tamiya reefer gebruikt welke ik reeds in m'n bezit heb. Als een van de eerste zaken wordt de achterbumper vervangen door een europeesche daar de huidige nergens op lijkt.

Verder wil ik de zijkant met ABS bekleden zodat de aluminium profielen onzichtbaar worden. Echter waar kan ik ABS platen van 1 meter krijgen? we zien echter wel als het zover is.

succes,

Raymmond.

Laatst bewerkt:
de trailer heb ik van mdf gemaakt en na veel schuuren en plamuuren is die best mooi geworden. en de scania met de p cabine moeten nog stickers op van boudesteijn uit beverwijk. ik zal binnenkort nog wel wat foto s plaatsen.

Hallo Gerard,

Welkom op het Truckersmodelbouwforum.

Je hebt 2 mooie Scania's gemaakt !

Maar ook de MB sprinter mag er zijn hoor, leuk verbouwd !!

Misschien het leuk om een bouwverslag van de Scania's en de MB Sprinter op het Truckersforum te plaatsen.

Ik wens jou veel bouwplezier op het Truckersforum !!

Ja vind ik ook Piet ,
ben echt benieuwd naar het sprintertje.

Start ik binnekort ook mee , en ja jaja
ik plaats het ook op het forum. Maar door mijn beroep kan ik maar in de weekends er aan
verder doen , dus zal het traag verlopen.

zo hier nog een foto van de scania met stickers.

21032010309.jpg

en we hebben er maar een klein transportbedrijfje van gemaakt.

210320101616.jpg

21032010320.jpg

Laatst bewerkt:
Back