projekt ombouw van nitro naar electro

• Topicstarter Topicstarter akky
  • Startdatum Startdatum
Akky, Mag ik jou wat vragen?

heb jij alleen je motor eraf gehaald, en het tankje en daarop die nieuwe brushless motor met regelaar geplaats? en werkde de oude servo's nu nog? Of heb je alles opnieuw moeten kopen?

Akky, Mag ik jou wat vragen?

heb jij alleen je motor eraf gehaald, en het tankje en daarop die nieuwe brushless motor met regelaar geplaats? en werkde de oude servo's nu nog? Of heb je alles opnieuw moeten kopen?

heb nitromotor er af gehaald tank batterijbakje en gas/rem servo stuurservo zit er nog in en dan electro esc en motor op gezet met grof tandwieltje

Dus eigelijk heb je de motor en de tankje eraf gehaald.
en deze gekocht, en erop gezet?
eBay.be: Hobbywing XERUN 3.5T/S9100Kv + 120A-SD Combo 373U (object 370377251570 eindtijd 06-jun-10 12:55:20 CEST)

En welke schaal auto heb jij + hoe hard loopt hij denk je?
Ik heb ook wel intresse om zoiets te maken van me 1:8 auto. Ik wou eerst een nieuwe elecktro auto kopen, maar kan ik mischien beter dit doen, en dan sterke lipos erbij

schaal is 1/10 en gaat belachelijk snel maar heb er geen idee van hoe snel persies zal ff fotos make en hier is filmpje
eB2a8cVaJX8[/media] - 3.5t.wmv

Laatst bewerkt door een moderator:
Haha oke,

Maar die motor wat je hebt gekocht voor 150 euro. Is dat moeilijk te instaleren of?
want daar staat dat je er een progamma kaart bij krijgt..

En is dat ding geen prut voordat ik het koop?

Haha oke,

Maar die motor wat je hebt gekocht voor 150 euro. Is dat moeilijk te instaleren of?
want daar staat dat je er een progamma kaart bij krijgt..

En is dat ding geen prut voordat ik het koop?

met programcard kan je alles instellen hoe hard die optrekt hoe hard die remd hoe hard die achteruit rijd enz

ik ben tevreden over de combo en als ik met lipo rijd zal die nog beter rijde

1275243444_resized.jpg
1275243659_resized.jpg
1275243366_resized.jpg

full

zo moet het!
[URL="
- Kyosho Inferno GT brushless 5,5t V10, R&M Custom Carbon Electro Conversion 14,8 volt[/URL]
rijtijd van ruim 10min en ongeveer 95km/u(niet gemeten overigens :alien:)
nog meer fotos?

Laatst bewerkt door een moderator:
lipo's 5200mah 2s 30c gekocht, en bij eerste testritje asje van tandwiel afgebroken. (waar cardan op bevestigd zit ) aangezien ik nergens het merk kan vinden en met de partnumers geen stap verder kom , zit ik te denken om een nieuw rollend chassis te kopen :rolling: maar ik heb geen idee wat voor een ik zou kopen !
en wel bestand is tegen 3.5t bl iemand ideetjes ?

Een sterke auto dan deze was.. Ik zou voor een bekend merk gaan zoals hpi/Hb/traxxas en nog veel meer andere merken:p

Back