prop advies Multiplex Microjet

Oké dan ga ik een 6/15 op de beurs halen ;) bedankt.. prop en de rest kan over.. en 25 amps regelaar heb ik nog wel liggen.

Is erg geinig kistje.. door de wind 1x in 2 stukken :( maargoed.. ca erop en vliegen maar..
heb daarna eigenlijk alleen maar mooie rondjes gevlogen en stunts.. het grappige is.. ''je moet hem even doorhebben' net als op een fiets.. de eerste keren val je en daarna kun je er mee fietsen :)

heb ze afgelopen zondag nog zien liggen bij PAF, (35euries)

"waarschuwing" ;-)
met die motor zal je ongeveer de snelheid van het filmpje, van Manuel hebben

Er wordt hier beweerd dat je de snelheid hebt van et model in dat filmpje. Maar krijg je ook dezelfde thrust als je em op t zelfde gewicht houd? :P

Ik wilde gaan vliegen met 3s 1500 Ele 20~22C. Een beetje zwaarder, maar je vliegt er mooi 10 minuten mee. Met zon 1050 packje ben je denk ik wel ERG snel klaar met spelen. (Ruwe gok, 6 minuten ofzo?).

Erhmm heb net een Typhoon 6/15 op mijn Microjet gezet.. erhmm.. 20% gas is al alles wegwaaien in de kamer.. :s damn dat moet echt HEEEEL snel gaan.. ele past ook goed Freak.. had ik vorige week al mee gevlogen toen de rest op was. :)

Wat mij opvalt is dat het model nog aardig netjes zweeft..

Morgen de 6/15 test.. als ik nog zie waar hij is na 5 seconden...

Ja, ik heb et idee dat de stabs even lekker fel opspuiten ECHT geen overbodige luxe is, als je met dit soort rottigheid gaat spelen. ;)

Denk je dat je met een vlieg gewicht van rond de 380gram nog een beetje vertikaal kan gaan?

En DE motorkeuze is dus overduidelijk een Typhoon 6/15? En wat voor regelaartje is ervoor nodig? In het papiertje van mijn andere typhoon stond dat die 6/15 max 12A trekt. Klopt dat n beetje? (fabrikanten zijn altijd lekker optimistisch. :P)

Mjah ga gewoon niet hoger dan 1,5 km anders zie ik hem niet meer.

Verticaal laat ik je morgen weten.. ik heb er voor de zekerheid maar een 25amp regelaar aan gehangen.

1,5km! oooooh slechte vlieger ben jij! Je weet toch ook wel dat je niet hoger dan 300 meter mag? Volgens mij zie je dr na 100 meter al geen zak meer van hoor. :P

Ik heb trouwens die dingen eens zien vliegen op een jetmeeting, dat was niet missenlijk. Dat waren gewoon kogels met winglets. ;)

kuch..

Jij bent ook al zo pro multiplex zie ik. ;) Als 1 model van multiplex je zint, dan vind je ze bijna allemaal wel gaaf. :) Ik heb dr nu 5 van binnen staan.

Nope, was in vlissingen. Er waren zelfs 2 van die projectielen aanwezig. Ze gingen ECHT hoog met die dingen.

Welke kleur valt et beste op in de lucht? ;)

Je had al eerder plannen voor dit ragbakje zag ik :

Freakazoid Posted :

Geplaatst: Di Mei 10, 2005 10:42 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Ik ga binnenkort samen met een vriend van me allebij een microjetje kopen.

Dus de volgende specs zijn volgens jullie et best?
Motor: Typhoon 6/15
Prop: Cam Speed 5.5x5.5
Accu: 3s1p Kokam1500

Welke ESC raden jullie ons aan? Thunami 10?

Kan ie met die motor flink vertikaal? In ieder geval hoog genoeg dat je em nog amper kunt zien?

Et fijt dat die typhoon zo bere taai is dattie nog jaren en jaren mee kan, is wel fijn in ieder geval.

Ik heb dit ding ook wel eens bezig gezien met n mega 16/15/4, dat was echt niet te filmen. Maar gewoon ongehinderd kunnen stunten en sjouwe vind ik al fantastisch. Zon klein beestje wordt denk ik veel te snel klein om lekker van hoge snelheid te genieten?

Kleur? Fluor. alleen nadeel daarvan is dat dat erg snel vervaagd en niet meer fel is.. wellicht oracover in fluor accenten.

Anders maakt het geen fluit uit.. ding gaat toch te snel om hem te volgen.

Had alleen mijn propje gesloopt .. heb nu alleen nog maar 4,7x4,7 liggen.. hoop dat hij daar ook mee vooruit komt.

Ik heb fluor geel, maar ik vind die kleur snel vervagen als et hoog zit. Dan wordt et vaak grijzig of zwart vind ik.

Fluor groen vind ik al meer succes. Maar mischien heeft iemand al eens oranje in de lucht gezien? Rose vind ik zoiso niet zo geweldig. ;)

Roze is leuk man! vinden de vrouwjtes leuk en komen dan allemaal om je jetje staan. Wil je zien hoe hard hij is erhmm .. kan ?

Errrr, Ken je de film Swordfish? :lol:

Maar fluor groen BLIJFT ook echt fluor groen in de lucht vind ik.

Hier is een felgroene spacescooter: - Filmpje -

Dan kun je goed zien hoe fel dat groen is. De cam maakt er een soort van gloeiend geel van. :lol: Ik vraag me alleen nog af hoe fluor oranje eruit ziet in de lucht. Filmpje? foto? :)

Hier is een compilatie van de jetmeeting, op een gegeven moment (2:06) komt dat microjetje voorbij. :P Bij nader inspectie lijkt ie toch echt veel op dat jetje van erik. :P

Back