Hi Guys,
Ik krijg zowel hier als op internet gewoon nauwelijks iets gevonden over dit onderwerp.
Dus bij deze de vraag, wie kan duidelijkheid scheppen?
De vraag is, hoe, met welke techniek, kan je t beste je props ruimen met een hand ruimer?
Ik heb een metrische ruimer uit de USA (5,6,7,8mm) laten komen en wat HQprops uit NL.
Deze props hebben een gat van 6mm welke naar 8mm moet gaan (DJI motoren), moet goed kunnen met de ruimer.
Nu heb ik dit geprobeerd echter ben ik nog in dubio of t een succes was of niet.
Ik vind t namelijk erg lastig om de ruimer precies op de as van het gat te houden.
Wat kan ik t beste doen?
Heen en weer draaien en steeds een klein beetje ruimen?
Alleen met de klok mee en alles in één keer?
Veel kracht zetten, of juist weinig?
Geheel in de hand houden een goed idee of de prop vast zetten?
Ik heb de props die ik geprobeerd heb gemonteerd.
Op t oog heb ik t gevoel dat t gat niet meer precies in t midden zit.
Als ik echter de prop met één punt een milimeter ergens vanaf zet en hem rond draai lijkt de andere punt precies dezelfde afstand te hebben.
Geeft mij in ieder geval wel t idee wat t op één van de twee assen klopt.
Hoop dat iemand hier wat info over kan geven, of me de juiste kant op kan sturen.
Ik krijg zowel hier als op internet gewoon nauwelijks iets gevonden over dit onderwerp.
Dus bij deze de vraag, wie kan duidelijkheid scheppen?
De vraag is, hoe, met welke techniek, kan je t beste je props ruimen met een hand ruimer?
Ik heb een metrische ruimer uit de USA (5,6,7,8mm) laten komen en wat HQprops uit NL.
Deze props hebben een gat van 6mm welke naar 8mm moet gaan (DJI motoren), moet goed kunnen met de ruimer.
Nu heb ik dit geprobeerd echter ben ik nog in dubio of t een succes was of niet.
Ik vind t namelijk erg lastig om de ruimer precies op de as van het gat te houden.
Wat kan ik t beste doen?
Heen en weer draaien en steeds een klein beetje ruimen?
Alleen met de klok mee en alles in één keer?
Veel kracht zetten, of juist weinig?
Geheel in de hand houden een goed idee of de prop vast zetten?
Ik heb de props die ik geprobeerd heb gemonteerd.
Op t oog heb ik t gevoel dat t gat niet meer precies in t midden zit.
Als ik echter de prop met één punt een milimeter ergens vanaf zet en hem rond draai lijkt de andere punt precies dezelfde afstand te hebben.
Geeft mij in ieder geval wel t idee wat t op één van de twee assen klopt.
Hoop dat iemand hier wat info over kan geven, of me de juiste kant op kan sturen.