propellors stuk

• Topicstarter Topicstarter patrickkoomen
  • Startdatum Startdatum
P

patrickkoomen

Guest
hey,

ik heb een probleempje, ik heb een vliegtuigje gekocht.
maar nu ben ik door me propellors heen.
ik weet dat het geen echt goed vliegtuigje is.
maar ik kan echt nergenst nieuwe propellors vinden. weet iemand waar ik nieuwe kan bestellen ?

http://www.kadoshop.nu/products.php?sectionid=1&catid=2&subcatid=3&productid=76&goproduct=1

afb8985.jpg

Patrick

ik was al naar een modelbouw winkel geweest maar die zeiden, wij verkopen geen speelgoed en dan ding dat jij heb is speelgoed
maar ik zoek wel ffies verder

Patrick

Slecht antwoord. Ben benieuwd welke winkel zo onvriendelijk was ;)

Gunther gaat wel passen denk ik. Wil op 2mm as en is 11cm dus misschien iets inkorten. misschien ook niet omdat hij net anders is. Gewoon proberen en kijken of je motor niet te heet wordt. Als die heter dan anders is iets inkorten. Kan je ook merken aan vlieg gedrag denk ik. Iets meer vermogen ;)

verspaget in eindhoven heeft precies die propjes met "aangegoten" spinner, van die spaeelgoed toestelletjes.

Weinig fantasie die handelaar.
Gewoon om een gunter vragen dus.
Die zijn voor 2mm as (en ja, met wat meer geweld ook voor 2.3mm sp400 as).

Wel opletten dat jouw vliegtuig kennelijk een duwprop nodig heeft!. gunterspinnertje even omdraaien dus.

Jamara heeft een hele serie van dit soort propjes. Een goede zaak kan die dus wel bestellen. Bij 2brothers zelfs kans dat ze enkele types op vooraad hebben.

ieder goede model bouw zaak weet dat er dingen stuk gaan dus zorgt ook voor die zogenaamde speelgoedtoestelltjes voor nazorg

Back