propkeuze mini 3DX brushless

Ik heb een mini 3DX (foamfactory) gemaakt, en ben nu de motor aan het bestellen. Ik wilde deze uitrusten met een 1750KV fietsbel, 17A regelaartje en 2 cell LiPo 800mA.

Er worden echter twee verschillende prop's aangeraden, welke zou voor deze setup het beste zijn?

Het is mijn eerste depron shock-achtig vliegtuig en ga deze dus voornamelijk gebruiken om de beginselen van het 3D vliegen onder de knie te krijgen.

Mwaaahh, dat meer power wachten we nog maar even mee, eerst maar eens zien dit ding boven te houden. Met AFPD lukt het redelijk, alleen in het eggie zal het net wel weer anders zijn. Ben benieuwd of het met dit kistje te leren is.

Mini3DX is een prima kistje...
Voor buiten zou ik deze echter liever uit 6mm maken, plak anders wat extra stroken 3mm vanaf de motor tot halverwege vleugel,de neus is het meest kwetsbare deel ;)

Ik had inmiddels gelezen dat idd de neus een zeer kwetsbaar onderdeel is, iets wat ik hoogst waarschijnlijk aan den lijve ga ondervinden :wink:

Ik heb hem nu echter (conform tekening) uit 3mm depron gemaakt, ik zal deze extra verstevigingen aanbrengen en na de eerste destructieve landing hem opnieuw opbouwen uit 6mm.

Weet iemand trouwens misschien een betere depron 3D trainer dan deze 3DX?

Back