Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb zowel met de infinity en de infinity2lite gevlogen en ik kan je aanraden om de staart zo licht mogelijk te houden ivm het zwaartepunt.
(maak desnoods de aanstuurstangen langer zodat je servo's meer vooraan blijven)
Bij de 2lite versie is met 2cellen lipo te vliegen maar met de gewone versie kan je dat vergeten want dan ga je er niet komen met je zwaartepunt en ga je ook niet de power hebben om fijn te vliegen.
Voorzie ook 2 servo's voor de rolroeren, want 1 servo is maar nipt voor 4 rolroeren.
Het voordeel is dan ook dat je differentieel kan instellen om axialer te rollen en je kan je rolroeren met je hoogteroer mixen zodat je kleinere loopings kan maken (wat ik nodig had om de driehoekige looping te vliegen van het f3p programma).
Als je de rolroeren met je hoogteroer mixt dan kan je ook ontzettend traag en stabiel harriers vliegen :wink:
Ik heb een Infity V2 2LiTe.
Bij het vliegen met 2 cellen moet je de servo's helemaal naar voor brengen.
Ik heb ook het hoogteroer en het richtingsroer met pul pul systeem gemaakt.
ziehier enkele foto's.
Ik denk dat er zowel van de infinity V1 als van de V2 een 'zware' en een 'lichte' versie is, dus vier soorten in totaal. hoeveel ze wegen, geen idee maar de lichte heeft deels uitgefreesde depron, ipv 3 mm nog 1.5mm (of zelfs maar 1mm) over dus dat zal wel wat schelen.
hey jongens ik heb beide versies gebouwd en gevlogen.
de 2Lite versie weegt vliegklaar met 2 cellen flightpower 300mAh 2s1p 175gr en de gewone versie weegt 195 gr
De foto die ik een paar post terug staan heb is blijkbaar niet de 2lite versie, want daar zie je nergens de uitgefreesde delen in de neus.
Ik heb men 2lite dus nog eens op de weegschaal gezet en die komt op 185gr met 3 cellen 350mAh en de "gewone" versie was dus 205gr zoals op de weegschaal te zien.
Het verschil tussen die van Joeri en mij zijn enkel de cellen.
Een paketje Kokam 360Mah3S1P weegt 35gr.
Een paketje Kokam 360Mah2S1P weegt 24gr.
Een paketje Flightpower 300Mah2S1P weegt 21gr.
Die 4 gr verschil zal aan de bouwwijze en de gebruikte componenten liggen.