protech nitro star

• Topicstarter Topicstarter elladar
  • Startdatum Startdatum
E

elladar

Guest
hallo,
Ik ben vandaag bij broux (modelbouwwinkel) eens gaan kijken naar een nitro buggy (ik kon €320 spenderen)
Mijn oog is gevallen op een Protech nitro star deze kwam daar € 319 rijklaar (wel zonder benzine en glowshot).
Nu was mijn vraag of deze auto wat is, iemand enige ervaring met deze auto?

als dit al op het forum besproken is mijn excuses maar ik kon niet dadelijk iets vinden via de zoekfunctie

MVG
Frederic

kijk eens op een ander voor die zelfde auto rtr want broux is wel een dure vind ik persoonlijk

ik heb al eens op een webshop en dergelijke gekeken en de prijs van de auto valt zeer goed mee bij broux, het is ook daarom dat ik daar ga.

aah dan is het goed :D
want als ik er voor mijn marder ging dan was een marder standaart 200 a 300 € duurder !! 8O 8O

hallo,
je hebt gelijk ik ben vandaag naar broux geweest met het gedacht om de nitro star te kopen.
ik wandel rustig naar de kassa en vraag of ik de auto eens mag bekijken en eens kijken of alles erbij zat (was namelijk de combo doos)
en toen bleek dat het €319 was voor alleen de auto zonder zender of dergelijke 8O

dus toen toch maar niet genomen.

haha :lol:

tja dan zal je eens op een ander moetten kijken

Anders moet je eens kijken in Knokke, misschien wat ver voor jou, maar ik ga er met plezier, niet zo ver van het station als je met de trein gaat.

Hij is redelijk wat goedkoper geworden nu hij verhuisd is naar knokke.

Hij heeft wat protech (buggy's en promax) kyosho (vooral on-road) redelijk wat HPI (on-road tot monster) en die super grote van lossi (monster) en 2 fg's (marder en monster beetle)

en vliegers, heli's en wat boten.

als je intresse hebt kan ik je zijn tel. wel geven

groetjes nitro

@ nitro hartelijk dank maar ik heb vandaag bij toemen een protech ultrex
evo bestelt.

MVG
Frederic

Foto,s straks posten he als je hem in je bezit hebt :wink:

Back