De lente laat nog op zich wachten en er is plaats op de bouwtafel.
Er staat een doos klaar. Een complete kit deze keer.
Proteus van Silence model
Ik zal hier een verslag doen van de bouw.
Mijn tafeltje is net iets meer dan 1m breed.
De bruine karton is enkel de verpakking. Dit is de eigenlijke doos. Deze komt ongeschonden toe recht uit Frankrijk.
De gegevens
In de doos zit een plan, een paar latjes, stickers, een zakje met wielen en wat klein materiaal, een voorgevormd langingsgestel, een paar lasergesneden balsa en laser gesneden hardhout planken en een reklame blaadje met andere kits.
Het plan is te groot voor de kleine tafel.
Zo past het voorlopig wel en kan ligt er al een folie over de stukken die ik eerst zal kleven.
De stukjes worden losgesneden uit de plank en passen mooi in elkaar.
Het duurt niet lang om het richtingsroer te plakken.
Er is geen bouwbeschrijving. Op de site van silence model staan wel foto's als hulp. het stukje met Nummer E15 zat niet in de balsa plank met alle andere onderdelen voor de achterkant. Ik denk dat dit een hardhouten verbinding zal zijn. Die heb ik nog niet gevonden.
Er staat een doos klaar. Een complete kit deze keer.
Proteus van Silence model
Ik zal hier een verslag doen van de bouw.
Mijn tafeltje is net iets meer dan 1m breed.
De bruine karton is enkel de verpakking. Dit is de eigenlijke doos. Deze komt ongeschonden toe recht uit Frankrijk.
De gegevens
In de doos zit een plan, een paar latjes, stickers, een zakje met wielen en wat klein materiaal, een voorgevormd langingsgestel, een paar lasergesneden balsa en laser gesneden hardhout planken en een reklame blaadje met andere kits.
Het plan is te groot voor de kleine tafel.
Zo past het voorlopig wel en kan ligt er al een folie over de stukken die ik eerst zal kleven.
De stukjes worden losgesneden uit de plank en passen mooi in elkaar.
Het duurt niet lang om het richtingsroer te plakken.
Er is geen bouwbeschrijving. Op de site van silence model staan wel foto's als hulp. het stukje met Nummer E15 zat niet in de balsa plank met alle andere onderdelen voor de achterkant. Ik denk dat dit een hardhouten verbinding zal zijn. Die heb ik nog niet gevonden.