Protos 450 in Neurenberg gepresenteerd

Stoerrr! :cool:

Erg benieuwd hoe ze gaat presteren!
Toch had ik liever een 600 size gezien van MSH...

Groeten,
Tjerk

PS: t-shirt op de achtergrond = Koel!

Inderdaad erg mooi. Ben benieuwd voor de eerste reviews, tegen de zomer heb ik waarschijnlijk terug een 450-size nodig...

De T-shirts staan tegenwoordig op de site Tjerk, kan je daar bestellen.

Had ook liever een grotere gezien.
600 of 700 (FBL uiteraard.....toekomst) en dan met vergelijkbare power van het eerste formaat.!!

gr Richard

hahah als je ze niet bij elkaar zet, denk je het is gewoon een protos500. Ben benieuwd naar wat filmpjes.

Het landingsgestel ziet er wel wat anders uit.
Net zoals bij de 500 zit het erg ver naar voren, het zwaartepunt van de heli zit daardoor erg dicht bij de achterkant van de skids, waardoor de heli nogal de neiging heeft om achterover te wippen als hij in het gras staat.
Hij komt dan op de vertical fin te staan en dan maait de staartrotor in het gras.
Maar als de 450 net zo goed presteert als de 500, dan doe ik het ervoor ;)

als ik het goed zie dat zijn gewoon gorilla gear skids van de trex450 pro... en tail pully is wel van alu denk ik. Ik zet altijd 2/3 spacer tussen mijn frame en de achterste skids. Zo leunen al mijn helis naar voren. Hopelijk komen ze met alleen lege kits en geen motor/regelaar.

Heey iedereen, ik heb de protos 500, en ik zag dat de 450 eraan zit te komen:D wie weet wanneer en waar dat hij zal verschijnen? ik hoop dat hij ook zo goed en mooi vliegt:D

Groeten

als ik het goed zie dat zijn gewoon gorilla gear skids van de trex450 pro... en tail pully is wel van alu denk ik. Ik zet altijd 2/3 spacer tussen mijn frame en de achterste skids. Zo leunen al mijn helis naar voren. Hopelijk komen ze met alleen lege kits en geen motor/regelaar.

Dat zie je inderdaad goed.
Deze worden namelijk gemaakt door MSH, komen van dezelfde ontwerper/fabrikant.
Gorillagears waren er al wel eerder dan de Protos500.
Aangezien deze erg populair zijn op de trex450 (met redenen) vind ik het logisch dat ze gebruikt worden op de Protos450.

Heey iedereen, ik heb de protos 500, en ik zag dat de 450 eraan zit te komen:D wie weet wanneer en waar dat hij zal verschijnen? ik hoop dat hij ook zo goed en mooi vliegt:D

Groeten

Op helifreak werd midden Juni bevestigd.
10 Juni om precies te zijn, maar meestal loopt dat wel wat uit...
Kan dus ieder moment gebeuren :)

Grt,
Eric

Laatst bewerkt:
Ik heb ergens gelezen dat de eerste levering van de Protos450 met enkele maanden is vertraagd :(

Back