protos vs logo400

hallo mensen
ik zit eens te kijken naar de logo400 .
nu zie ik dat hij een bladmaat heeft van 425 mm , dat is dus dezelfde maat als een protos 500 .
lijkt mij een beetje onlogish om hem dan 400 te noemen , haha
maargoed , ik lees dat hij maarliefst 200 gram zwaarder is dan een protos .
nu de vraag , aangezien ik een protos heb , en mij afvraag hoe een logo400 vliegd , hoe vliegen ze tov elkaar ?
mss zijn er mensen hier die alletwee hebben ?
ik ben vooral benieuwd naar het powerverschil die de 200 grammen verschil met zich mee zal brengen .
mvg ferry
 
geen mensen hier met een logo 400 ??
ik dacht dat deze heli best veel verkocht werd, mss niet dus :[
mvg ferry
 
Hoi Ferry,
Ik heb er geen, dus kan er zelf niet veel over zeggen dan dat ik het wel een mooie 500 vind.
Het gewicht hoeft niet altijd een nadeel te zijn, ligt er een beetje aan waar je naar zoekt, het is een logo dus het zal zeker goed vliegen.
Maar nooit zo explosief als de Protos 500 waarschijnlijk.
Hij is opgebouwd met wat onderdelen van de logo 10 (550??) en daar zit denk ik ook het grootste gewichtsverschil (staart en kop en framedelen).
verder heeft de L400 geen staart aandrijving in autorotaties/vrijloop, maar ik zie dat niet zo als een gemis eigenlijk.
Grt,
Eric
 
Ik kan alleen de ervaring van de protos vertellen.
En dan te denken dat ik een beginner ben!
Mijn trex500 heeft een zacht schopje onder de staart gehad
en beslist een goede nieuwe "baas" gevonden.
Dit geef mijn betoog al aan ik kocht beide te gelijk,
maar de trex500(en dan wel de duurdte uitvoering) stond
al gauw op het veld zich te vervelen,en op de kast stof te happen.
Het gebruik van accu ladingen had de trex500 al 11X het luchtruim
gezien ten opzichte van de Protos 42X.
Nee voor mij is er alleen de protos op dit moment,
langere vliegtijden met de zelfde accu, minder geluid, stabieler in de lucht,veel en veel minder nerveus.

gr martin
 
Back
Top