hallo alle brave jongens van de klas....
ik zal niet in de verdediging gaan,want dan krijg je het wellens nietes spelletje en dat beoogde ik niet met mijn posting......
ik heb sinds ik mijn drone, een Q500 gekocht heb, heel veel gelezen op diverse fora in nl,de,usa....
Veiligheid staat voorop en nooit onbezonnen dingen doen.De huidige drones worden steeds beter,hebben al ingebouwde no flyzones,etc
Alle perikelen met de phantom heb ik ook tot mij genomen zoals flyaways.....
Maar waarom toch die angst dat de regels strenger zullen worden.......het mechanisme is precies hetzelfde als hoe het gegaan is toen de iphone
geintroduceerd werd....de boetes zijn ook steeds hoger geworden.....en waarom....?
Altijd als er iets nieuws komt voor de mensen worden zekerheden die ze voorheeen hadden aan het wankelen gebracht.Hier is niks mis mee.
De tijd zal het leren hoe e.e.a. zich ontwikkelt.Dat er meer regels komen is duidelijk,maar dat dat zou komen door onverlaten,ondoordachte
gevaarlijke onverantwoordelijk gedrag zoals ik ....

trek in in twijfel.
En ik zal nooit meer een posting doen hiero, want ik weet nu al zeker wat men denkt...he daar heb je die onverlaat die onze hobby kapot wil maken...
er is 1 iemand hier op het forum die mij een klein beetje begrijpt wat ik wil zeggen....

en een goe d verstaander heeft maar een half woord nodig.
Oja , ik heb nog 1 vraagje.....ik begrijp echt totaal niet waarom iemand beroepsmatig zou willen gaan vliegen met een drone....
zoveel regels die steeds strenger worden en er toch voor kiest om door te gaan.....Zou die de koek voor zichzelf willen hebben wat er te verdelen valt...
Graag een visie hierover..
voor alle een fijne koningsdag toegewenst.
Groet Davidoff.