Pt 17 stearman

• Topicstarter Topicstarter Dickie
  • Startdatum Startdatum
Laten we eerst de kerstdagen gaan vieren

PRETTIG KERSDAGEN ALLEMAAL TOEGEWENST :).

He WES TOP man werk is niet voor niets geweest.
Word nog heel mooi op de hei.

Dick.

Let in het begin wel heel goed op zodra je gaat vliegen. Deze motoren staan er om bekend dat ze op de bok perfect lopen maar in de lucht te arm willen gaan draaien. Nu is er wel al een andere carb op gekomen dus hopelijk is dat probleem bij deze motor niet aan de orde. Maar wees er dus wel bedacht op. Eerste vlucht die gasknuppel met een zijde handschoen hanteren. Motor loopt en klinkt wel super. Is trouwens zeer goed bedoeld advies geen afkraak :) .

OP de bok goed lopen, en in de lucht afslaan :squarewink: vreemd ik denk dat je het probleem elders moet zoeken.
de beste wensen voor 2012.

dickie

nog een film gevonden.

[URL="
Stearman mit 5-Zylinder Sternmotor ASP - YouTube[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
heehee,

gijs: volgende week helaas geen maiden! ik ben heel erg druk voor school deze week! jullie zullen wel denken in de vakantie voor school aan de gang, nou dat zit zo. ik ben druk met mijn eindassesment op school en omdat er een hoop tegen zat heb ik een achterstand opgebouwd en dat hoop ik in de vakantie in te kunnen halen.
ik hou je in ieder geval op de hoogte voor als het zover is ivm het filmen van de maiden!

voor het afslaan van de motor ben ik totaal niet bang! hij staat erg rijk afgesteld dus al zou die wat armer gaan lopen zou dat geen moeten probleem zijn!

dick: wat een gaaf filmpje! ik ben heel benieuwd hoe deze beauty gaat vliegen!

Ik ga er natuurlijk vanuit dat bij jullie alles goed gaat :) ik verwacht eigenlijk niet anders :) was alleen maar een tip dat je er op verdacht bent en dat het je niet fopt. Zou zonde zijn als je daardoor crashed.

hee dick,

ik heb alle apparatuur ingebouwd en alles werkt perfect!

Laatst bewerkt:
aankomende zaterdag word mooi weer volgens tv gelderland dus perfect voor een maiden! hij is er helemaal klaar voor de stikkers zijn geplakt en de piloot is geplaats met lange witte sjaal! ik zal eerdaags even een foto maken van hoe die geworden is!
de motor loopt perfect start makkelijk alleen lust wel een beetje brandstof er is inmiddels al 7 liter brandstof doorheen gedraaid! dus dat word vrijdag na het werk even 3 busjes brandstof halen!

het cg ligt perfect volgens tekening dus ik ben zeer tevreden en kan niet wachten hem de lucht in te scheuren!

He Wes,

Dit gaat natuurlijk goed vliegen.
Gaan we je ook zien op onze wedstrijden?
Zie hiervoor het draadje Wedstrijdinformatie 2012.

Tot ziens,

Bert

Back