Pyranha komt er aan !!

[s:432f214951]Heeft er iemand ervaring met JePe Fiber Atelier?

Ik heb er een model besteld maar hoor verder niets en op de site staat nog Pending..... bij de orders.
Ook per telefoon en email krijg ik geen antwoord. :mad:

Bart[/s:432f214951]

Volgende week komt hij binnen :!: kan niet wachten :P

vreemd, via email kreeg ik van de week gewoon contact met JePe. Wel gaf hij aan op vakantie te zijn in griekenland.....

Ik heb ook geen problemen gehad met het contact leggen. Geen idee of hij op vakantie is, maar als het zo is, dan maak je geen zorgen komt allemaal goed.

Ik vlieg alle 3 de edf modellen van jepe, en ze zijn allemaal goed aangekomen bij mij thuis. Ook overige spulletjes van hem zijn goed ontvangen.

OOoh kijk als hij in Griekenland op het strand ligt dan snap ik het.

Dan maak ik me geen zorgen en wacht het gewoon af..... wil alleen bouwen :lol:

Lijkt me een erg mooie kist en zeker lekker vliegen.

Thnx voor de reacties,

Ba®t

:lol: :lol: :lol: Kan niet wachten :P

Heb ook iemand gevonden die hem wil airbrushen. 8)

Als hij binnen is zal ik foto's plaatsen.

Mzzl Ba®t

Het is niet te geloven maar de Pyranha is er dan eindelijk !!!!

Snel doos uitgepakt en spullen bekeken.
Ziet er allemaal erg mooi uit, alleen zit er een luchtbel in mijn vleugel erg zwakke plek.

Ik heb een paar foto's gemaakt van het monteren van het stabilo en andere componenten.
Pyranha bouw

Nu heb ik nog wel een paar vraagjes, omdat jepe geen handleiding meestuurd en niet antwoord op email ( binnen een week dan tenminste )

Waar komen de servo's?
Hoe zet je de Fan unit vast?
Hoe werk je de intake af ( hier zit een kier tussen de intake en de romp )

Ik heb de Regelaar achter de motor geplaatst maar zie ook wel eens dat mensen hem met koperen strips er buiten zetten, krijg je dan genoeg koeling ?

Zijn er verder nog tips ivm bouwen van de Pyranha?

Regelaar_montage.jpg

Mzzl Ba®t

hoi,

Ohhhh geweldig, ziet er goed uit, voor welke motor heb jij gekozen? Ik zie wel dat je 8s hebt ;)

Ik moet nog wachten :9

Groeten
Roel

8O 8S :oops: nee ik heb 4 x 2S :lol: maar setup is als volgt

Mega 16-20-2
75 Amp regelaar
4S Lipo ( komt netjes aan de 41 Amp op de werkbank )

Krijg vandaag van iemand een bouwbeschrijving en ga er vanavond weer mee verder ( fan inbouwen en servo's )
Hoop hem deze week af te maken en dan gaat hij helaas gelijk weer weg voor airbrush.

Als hij weer terug is zal ik foto's plaatsen voor ik er mee ga vliegen :wink:

Mzzl Ba®t

Let goed op, bij het inlijmen van je inlaat.
Dat als je de vleugel plaatst, dat deze niet tegen de fan duwt. Ik heb bij mijn pyranha toen heel goed zitten te kijken dat de fan in het midden van de uitlaat uitlijnt. Alleen geen vleugel erop gedaan. Dus nu zit de fan een beetje tegen de vleugel te drukken.

Heb ondertussen een bouw beschrijving van een forum lid gekregen., Nog steeds niets van Jepe gehoord.
Wou er ook nog een F16 bestellen maar die haal ik wel ergens anders.! wat een waardeloos bedrijf zeg pffff
niet eens de moeite nemen om een email te beantwoorden ( toch een bestelling van 800 euro )

Maar ja, verder met bouwen.

Vanavond de intake lijmen en schuren morgen model afwerken.

Daarna gaat hij naar de spuiter :P

Ba®t

hoi,

Inderdaad met e-mail beantwoorden is hij niet de snelste. Maar je moet hem gewoon even bellen !! Ik wacht ook nog op mijn F16 zou einde deze maand worden. Tja doe je niks aan. Gewoon op m'n beurt wachten.
Heb je dan foto's? van de ingebouwde electronica?

Groeten
Roel

Ik zal vanavond mijn fototoestel weer meenemen en wat foto's gaan maken.

Post ze maandag dan wel ( denk dat ik morgen vrij neem en vanavond lang ga bouwen :) )

Mzzl Ba®t

Back