pyranha

• Topicstarter Topicstarter klaps
  • Startdatum Startdatum
robert zeeland zei:
Kunnen we er geen 'estafettecassette' van maken>> Ik stuur 'm naar jou, jij naar Ben, Ben naar Jorizzzz, Jorizzzz naar mij?
Stuur maar naar mij dan maak ik hem wel digitaal ... :P

robert zeeland zei:
Is die Het-rc 2w20 puur voor 3S? Waar koop jij Kokam/graupner 2s3200's?
Nee op 3s komt er niet de gewenste power uit, dan kun je beter de 2W op 3s nemen ... die 2W20 is voor 4s. Effe goed naar voorbeeld kijken.

Code:
Ingebouwde metingen (uitgebouwd ca 4/5 ampere minder): 
Het-RC 3W op 4s1p kokam 3200 trekt ca 34 ampere (ca. 475Watt) 
Het-RC 2W op 3s1p kokam 3200 trekt ca 52 ampere (ca. 500Watt). 
Het-RC 2W20 op 4s1p kokam 3200 trekt ca 47 ampere (ca 650Watt).
Ik heb mijn Kokam 3200 cellen bij www.Batt-Mann.de gekocht, op de beurs in Dortmund ... toen waren ze maar 34 euro per cel. :)

Grtz,
Emile 8)

Emile zei:
Het-RC 2W20 op 4s1p kokam 3200 trekt ca 47 ampere (ca 650Watt).
Natuurlijk, het staat hier....(blonddd :| )

Emile, de opnames staan al op digitale cassette die in het filmtoestel zat, kan je daar wat mee?(en zijn daarna naar vhs gecopieerd)

En ik?>> ga sparen voor een pyranha, 2w20, HM opto 70 en 2x2s3200 :wink:
1 woord>> schitterend!

pb effe je adres, dan stuur ik de 'master' op Emile! Misschien dat jij bepaalde stukjes vd film ergens online kan zetten.

8)

Hallo Emile

Het schema met de diverse set-ups en het daarbij horende Ampères, zijn die gemeten met jouw meter en nieuwe batterijen?
Ik las vorige week in een “draadje”dat er bij de metingen e.e.a. mis was gegaan i.v.m. lege batterijen in de Ampère meter.

Groetjes en tot 7 augustus,

Harry

@Emile
bedankt voor de uitleg.
Rbc heeft de sniper pas na de vakantie.
Oja was jij dat die zaterdag bij pampa de jets(turbine) er uitvloog? :wink:
Misschien tot de fly-in. :D
Gr.

Ik had volgens Emile zijn meter heel wat vermogen in mijn F18 (140 A bij 4S 3200 kokam) Ik heb precies het zelfde met mijn multimeter gehad, die begon wat af te wijken en heb hem geijkt met een andere meter. Na een paar keer ijken dacht ik: hier klopt iets niet, maar toen was het te laat en was mijn multimeter behoorlijk van het padje.

robert zeeland zei:
pb effe je adres, dan stuur ik de 'master' op Emile! Misschien dat jij bepaalde stukjes vd film ergens online kan zetten.
DONE, dat in stukken hakken gaat wel lukken, Airtoi regelt de hosting. :P

Harry van Melick zei:
Het schema met de diverse set-ups en het daarbij horende Ampères, zijn die gemeten met jouw meter en nieuwe batterijen?
Ik las vorige week in een “draadje”dat er bij de metingen e.e.a. mis was gegaan i.v.m. lege batterijen in de Ampère meter.

Groetjes en tot 7 augustus,

Harry
Hey Spanjolo,

De eerste en de laatste meting zijn 100% met een nieuwe batterij in mijn meter, de middelste van de 2W zal ik vanavond of morgenmiddag even checken. Die meting is van langere tijd terug. Het is inderdaad behoorlijk vervelend als die batterij van je amperemeter achteruit gaat, aangezien de gemeten amps dan behoorlijk UP gaan. Bij Ben Vlieggraag ging ie inderdaad naar 140 ampere terwijl ie werkelijk maar zo'n 34 trok. :lol: :lol:
PS: Als het morgenmiddag (29-7) mooi weer is dan gaan Toine Martens (Airtoi) en ik alvast even scheuren op ons vliegveld in Venray. :proost:

mao zei:
Oja was jij dat die zaterdag bij pampa de jets(turbine) er uitvloog? :wink:
Het moet niet gekker worden ...

Grtz,
Emile

Back