pyranha

Hoi Erik,

Ik zie dat je alweer druk aan het vliegen bent geslagen en ook bouwen natuurlijk;) .
Zelf heb ik hier ook nog een eenzame pyanha liggen die ik toch ook maar eens uit het stof moet halen:( wel mooi te zien dat jij nu vliegt met een buitenloper erin.

Eens kijken om een keer richting jou te reizen en daar eens te vliegen in Oss en dan neem ik wel een elektrokist mee;) ik hoop dat je alweer van de schrik bent bekomen dat je mij met een brandstof kist zag vliegen:).

Ik doe namelijk beide maar in de winter voornamelijk elektro ( dan heb ik tenminste al tenminste geen koude vingers voordat ik kan gaan vliegen:) hahah lol).

Tot snel,
Heino

zo, weer even druk bezig geweest met de pyranha

0017fe49cbaacad324ccb9e072e55f74.jpg

zo hij is klaar, mischien morgen avond even een her maiden doen.. hopenlijk hout de vleugel het. omdat hij toen die knik heeft gehad.
vliegklaar 840 gram

hij heeft gister weer gevlogen. alleen trekt mijn accu het niet, na 30sec is er al een stuk minder vermogen.
iemand tips voor een accu?

Hoeveel stroom trek je nu? Wat is je spanning tijdens volgas? Welke accu gebruik je?

Voor hoge continu belasting zou ik naar de Kokam H5 en Hyperion Vx G3 kijken.

ik heb gister 2x 2s hyperion VX 35c 3300mah besteld die verwacht ik morgen, zodat ik in mastricht komend weekend wat langer en sneller kan:)
woensdag avond even proberen

hier wat meet gegevens.
vol gas gemeten met de watts up

Zippy 4000mah 4s
40A
501W

20 ladingen

Hyperion G3 3300mah 4s
53A
803W

1 lading

een aantal berichten terug is te lezen dat het oude gewicht 840 gram is,
dat is dus met de zippy 4000.
deze cellen zijn lichter,,(Weegschaal is stuk kan nog niet wegen)
zo als het er nu uit ziet zit ik op 100W per 100Gram.
miss iets teveel???

Back