q: tamiya globetrotter probleem

Hey mannen,

Ja de Geerten moeten goei zijn he als ze zo veel van gemaakt hebben8-O.

@Geert uit Lede

Ik ben inderdaad niet in een club. Ik ben ook nog niet zo lang bezig met modelbouwtrucks. Uit nieuwsgierigheid ook eens op de web site van de Oostvlaamse modelbouwvereniging gekeken, lijkt mij niet veel soeps eerlijk gezegd. Aan de website veranderd niets en de agenda is al helemaal van 2008.:rolleyes:

Ik heb momenteel enkel een standaard Scania met zelf gebouwde verlichting in. Een aangepaste tamyia Trailer, een trail/race truck met mercedes actros bruder op een TT01 van tamiya in ontwikkeling en een Tamiya Lunch Box waar van ik een brandweer wagen van probeer te maken.
Nu heb ik een Tamiya Mercedes trekker besteld. Ben vollop aan het denken wat ik er ga mee doen.

Naar mijn modellen kan je hier zien:

Geert14800/Modelbouw - Photobucket - Video and Image Hosting

Groeten,

Geert

ik heb nog geen fotoalbum op dit forum maar je kan altijd eens kijken bij ons op de site en klik dan op geert lede.
RC Modeltrucks BRUGGE
gr.den geert.

naam

HOI MANNEN , ZIJN ER NOG GEERTEN OP DIT FORUM?????????????
HET WARE INTERESSANT OM ZE MISSCHIEN ALLEMAAL EENS BIJ ELKAAR TE KRIJGEN OP DIT FORUM.
DAT ZOU PAS LEUTE WORDEN !!!!!!
gr.wedifreak

En ik ben een hollander die 1 dag per weeg in Sint Niklaas werkt.
Dus er zijn ook Hollanders die de grens over durven te gaan.
hahahhah

het probleem is opgelost mannen, DOMME fout van me (moet daarvoor al jaren met modelboten bezig zijn..hahahah)..
wat was er fout?
* de accu was niet voldoende geladen, wat leer ik daar uit? dat de eenvoudige dingen EERST moeten gecheckt worden, omdat deze te snel over het hoofd worden gezien!

* het werken aan de versnellingsbak lukt eignelijk zeer aardig bij tamiya trucks, amper een paar schroefjes en je kan er bij!

dus opgelost en topic gesloten zeg maar!

Back