Q500 2006/2007

hee Laurens je moet ze niet op jou heli manier vliegen he
7da853a219d7a9ab6ae0158cd8bc400c.jpg

:lol:

Zeg mensen, ik las op de site van Peter van Doesburg dat er op 9 april een quicky wedstrijd gehouden werd, maar er staat geen plaats bij...
Gaat dit nog door, of niet?
(niet dat ik mijn quicky dan al klaar heb, maar toch)

Robinio zei:
Zeg mensen, ik las op de site van Peter van Doesburg dat er op 9 april een quicky wedstrijd gehouden werd, maar er staat geen plaats bij...
Gaat dit nog door, of niet?
(niet dat ik mijn quicky dan al klaar heb, maar toch)

Er is zondag een Q500 wedstrijd in Belgie (10 km vanaf Maasstricht).
Voor zo ver ik weet zal deze wedstrijd niet meetellen voor het NK.
Er zal in belgie zowel met de Nelson Q500's gevlogen worden als met de standaard klasse.
www.tmv.be

Groeten Martijn

Vast staat zaterdag 1 juli op de MVAlmere,
en... 's Avonds BBQ :proost: hopen dat het niet :onweer: waarschijnlijk ook life :music:

Mooi kalendertje!
Maar de sp400 staat er niet op, ik heb net een boomerang gekocht dus ;).(Ik weiger er trouwens nimh/nicad in te doen) maar ik denk wel dat ik hem (ook) sp400 uitvoer.

Ben ondertussen ook begonnen met mijn Q500 model (ben net gestopt ik begin moet te worden, ff dit en dan nog ff dat). Maar de romp is denk ik halverwegen
Gaat allemaal wel goed, ik heb veel van robin af gekeken 8)

Nando,

Als je zelf op jouw club een oefenpylonwedstrijd wilt houden. Q 500 , speed 400 voor de liefhebbers en mischien wel club 20....en daarbij dan een demo F3D en F5D. Of een pylon presentatie en bouwproject in de winter.
Laat even horen dan kunnen we mischien dit jaar en anders zeker volgend jaar wat organiseren.

Robbert

Dit aanbod geld voor alle :newbie:

We hebben betere voor dezelfde prijs :P

Ik heb nog 2 Q 500 kits liggen uit Duitsland met een carbon verstrekte vleugel. kosten 95 Euro

Heren moderators dit is geen commerciële actie alleen ter promotie van het pylonvliegen.

Robbert

Dus Peter nu is er geen excuus meer om mee te vliegen

21 mei zijn we te gast bij de sunflyers in Landgraaf voor een Q 500 en club 20 wedstrijd

Maar weer wat foto's van de afgelopen weken:

Vleugelmallen:

Quicky_15.jpg

Nummering op de mallen voor bij het snijden:

Quicky_16.jpg

Snijden van de vleugels van mij en Nando in het nieuwe bouwhok van de ARMC:

Quicky_17.jpg

Haaks Schuren van de vleugelhelften:

Quicky_18.jpg

Passen van de vleugelhelften: past!

Quicky_19.jpg
[/url]

Haha.. Ja, het begint wat te worden hoor. Duurt even maar dan heb je ook wat. :P Tevens een handig schuurhulpje gespot. Best leerzaam zo'n topic. ;)

Wel een mooi bouwhok hebben jullie bij de ARMC! *Jaloers is*

is die gemodificeerd voor het snijden of zo onveranderd, geef eens meer uitleg aub. Ik ben nog op zoek naar een goede eigen trafo voor het snijden van schuim.

Back