Q500 2006/2007

Het was weer eens supergezellig. Martijn heeft de F3D klasse gewonnen, dus een felicitatie is wel op zn plaats.

Verder ben ik ook eerste geworden, maar je moet wel vanaf onderaan beginnen met tellen ;-)

Volgend jaar beter, met een nieuwe motor en tank.

Het was inderdaad erg leuk! Langzaam maar zeker begin ik het door te krijgen. Ben benieuwd hoe het volgend jaar zal zijn.

Het was inderdaad erg gezellig, na jaren nauwelijks meer te hebben gevlogen is het erg leuk om weer eens mee te doen.
Ik ben er de volgende keer weer bij. :lol:

@martijn: er is toch ook nog een foto met quicky deelnemers?
..

Vanmiddag ben ik tijdens het vliegen mijn Pylonracer kwijtgeraakt. :cry: Hij vloog volgas, en bleef constant dezelfde semi looping maken. Dit bleef zo doorgaan totdat hij uit het zicht verdwenen was. Ik ben nog aan het zoeken geweest, maar heb niks kunnen vinden.... waarschijnlijk is hij zo doorgegaan totdat hij leeg was en is hij daarna ergens richting Vierhouten neergekomen.

Ik gok erop dat de fout in de schakelaar of accustekker heeft gezeten, omdat alles er in een keer mee op hield. :evil:

Zonde Robin....

Ik ben ondertussen hard bezig mn Blackjack te modificeren. Alles recht bouwen, nieuwe motor, nieuwe tank. En ook nog eens een Flowline erbij voor Club 20.

Ik hoop dat je de kist morgen kan vinden.

Serieus? Dat is echt zonde! :nosmile:

Hopelijk weet je hem terug te vinden! Stonden je adresgegevens in het model?

Nog niet :evil: Al mijn andere kisten die nog nooit zijn weggevlogen hebben ze wel, maar deze dus nog niet :evil: Ik ga morgen met wat medevliegers in de regio op zoek, dus wellicht.... :-?

Robinio zei:
Inderdaad, hij liep echt fantastisch...

Misschien is het een goed idee om een rondvlucht te maken met een sportvliegtuig boven het gebied.
Zo hebben ze in het verleden ook wel eens een club 20 teruggevonden.
Wel zonde van de kist....hij was zo strak :?

Hij is via via ontdekt, ergens in een bos, total los (het vliegtuig dan he, onderdelen weten we nog niet).
Waar het vliegtuig nu is weet ik niet.

Waarschijnlijk is hij gevonden! Wilco heeft een mailtje gehad dat iemand in het Elspeter bos een vliegtuig heeft gevonden. Hij schijnt total loss te zijn, maar dan heb ik hem in ieder geval terug.

Kunnen we weer gaan bouwen... :roll:

Een lesje voor de toekomst, voor de eerste vlucht je naam en adres gegevens in het model zetten.

hoor wie het zegt :oops: . vergeet dit zelf overigens ook heel vaak.

Je hebt gelijk! In al mijn andere modellen staat mijn adres ook, alleen zijn die nooit weggevlogen. Ik was er bij dit model nog niet aan toegekomen...

Back