Q500 Race MVA Almere

afgelopen vrijdag was ik samen met Peet Alias Ragbak Ha ha .. even aan het testen om video opnames te maken vanaf een pylonracer om deze tijdens een achtervolging in te zetten op 20 juni tijdens de wedstrijden Q500 op het veld van de MVA Almere.

Om alvast een beetje in de stemming te komen hier alvast een korte trailer. Natuurlijk hoop ik 20 juni op een mooie en vooral spannende dag.

Laatst bewerkt door een moderator:
He Peet,

Die camera staat verkeerd om nu kun je niet zien wie er achter je vliegt.
Ik ga er wel vanuit dat je voorop vliegt ;-)

Mooi gefilmd. Nu alleen nog vrij zien te krijgen ;-(

Laatst bewerkt:
Peet voorop vliegen?,
ik wil niet te veel druk op zijn schouders leggen, maar hij moet dat dan wel even waar maken. :rolleyes:

full

Rob Bulk heeft zijn kist al klaar voor Almere ;-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Henry, ik zie nu het filmpje pas. Zier er cool uit :cool: Montage en muziekje ook helemaal top. En maakte ik nou cuts op top? Ik weet het niet, ik zat iedere keer een beetje links van top. Feit is wel dat de kist een stuk langzamer gaat met die camera bovenop, dus het zou best kunnen dat ik wat afgesneden heb (ongeduld). Cameraatje achterstevoren monteren moet ook kunnen. Ik zorg gewoon dat mijn reserve kistje 20 juni al klaar is met camera geprepareerd :). Als we dan met een paar man gaan vliegen kunnen dat nog leuke beelden worden (vooruit en achteruit filmend).
O ja, dan moet je natuurlijk wel een beetje langzamer gaan Wubbo! Dus een beetje minder gas, want die camera bovenop scheelt ook wel zo'n 20 km/u.
Maar dat doen we even buiten de wedstrijd om natuurlijk.
Wel leuk en goed dat je het filmpje ook doorgelinkt hebt vanaf de f3d site.

Al met al was het een leuk experiment. Ik kan nog wel wat strakker om de paaltjes als ik dat zo zie...
Peet

Little Toni is ook leuk, ben benieuwd naar zaterdag a.s.
Wordt aantrekkelijk om er deze winter eentje te bouwen...

Ik vlieg ook met Camera maar dan van de grond.

Ik zal zo veel mogelijk van dat soort dingen op de site zetten, dat maakt de site interessanter en kan je ook van daar uit alles vinden wat maar enigszins met pylonrace te maken heeft. Een site staat en valt met de input die er op staat.

Er staan zo ook onder favorieten, vele links maar modelbouwshops, andere pylonrace gerelateerde sites, forums en er is een merken site.
Het wordt nog wel 'ns wat.

Wubbo

Back