H
hezik
Guest
Een hacker met reductie gaat anders ook lang mee, je moet alleen wel die reductie om de zoveel vluchten smeren en het kan nodig zijn de reductie op langere termijn eens te vervangen.
Toch zou ik die hacker ook nooit nemen. Buitenlopers (direct drive) heeft wat mij betreft de toekomst. Hoewel de hacker binnenloper doet wat ie moet doen, klinkt het niet echt lekker en als je aan zo'n prop draait voelt het ook niet echt super.. het ratelt een beetje, en dat voel je ook in de prop terug.
De plettenberg motoren zijn gewoon goed en mooi, tenminste, diegenen die ik gezien heb wel, alhoewel de bij F3A veel gebruikte motor mechanisch wel zwak is, die kan absoluut geen enkele vorm van mishandeling hebben zonder dat je dan weer dingen moet 'terugbuigen'. Wat ook neit erg is, je moet je motoren niet zo mishandelen.
Maar goed.. als ik dan kijk.. een Plettenberg motor voor een dergelijke kist, ben je al snel 400 euro voor kwijt. Een Turnigy motor of HXT motor ergens tussen de 50 en 80 euro. En ja, die werken ook en Ja, daar vliegt je kist ook gewoon goed mee. De motor zal dan minder rendement hebben, maar de combinatie als geheel werkt gewoon.
Ik ben er van overtuigd dat de Plettenberg meer kwaliteit is, beter loopt en efficienter is, mogelijk ook langer meegaat. Maar het 8 voudige betalen voor een motor, is echt te veel.
Dan vind ik Raymon's eerdere keuze, een Axi, prijstechnisch veel meer verantwoord. De AXI motoren bewijzen zichzelf ook in de F3A.
Wat ook een leuke optie is, als je niet 'de perfecte motor' kunt vinden, is je motor zelf samenstellen,bv. bij torcman, TORCMAN Brushless Motoren. Die maken de motor met de hand voor je, volgens opgegeven specs, en dan nog is ie fors goedkoper dan een plettenberg.
Of je pakt bv. een Neu-motor.. of.. of.. keuzes, keuzes. Bij plettenberg weeg je iig wel zeker dat je kwaliteit krijgt..
Toch zou ik die hacker ook nooit nemen. Buitenlopers (direct drive) heeft wat mij betreft de toekomst. Hoewel de hacker binnenloper doet wat ie moet doen, klinkt het niet echt lekker en als je aan zo'n prop draait voelt het ook niet echt super.. het ratelt een beetje, en dat voel je ook in de prop terug.
De plettenberg motoren zijn gewoon goed en mooi, tenminste, diegenen die ik gezien heb wel, alhoewel de bij F3A veel gebruikte motor mechanisch wel zwak is, die kan absoluut geen enkele vorm van mishandeling hebben zonder dat je dan weer dingen moet 'terugbuigen'. Wat ook neit erg is, je moet je motoren niet zo mishandelen.
Maar goed.. als ik dan kijk.. een Plettenberg motor voor een dergelijke kist, ben je al snel 400 euro voor kwijt. Een Turnigy motor of HXT motor ergens tussen de 50 en 80 euro. En ja, die werken ook en Ja, daar vliegt je kist ook gewoon goed mee. De motor zal dan minder rendement hebben, maar de combinatie als geheel werkt gewoon.
Ik ben er van overtuigd dat de Plettenberg meer kwaliteit is, beter loopt en efficienter is, mogelijk ook langer meegaat. Maar het 8 voudige betalen voor een motor, is echt te veel.
Dan vind ik Raymon's eerdere keuze, een Axi, prijstechnisch veel meer verantwoord. De AXI motoren bewijzen zichzelf ook in de F3A.
Wat ook een leuke optie is, als je niet 'de perfecte motor' kunt vinden, is je motor zelf samenstellen,bv. bij torcman, TORCMAN Brushless Motoren. Die maken de motor met de hand voor je, volgens opgegeven specs, en dan nog is ie fors goedkoper dan een plettenberg.
Of je pakt bv. een Neu-motor.. of.. of.. keuzes, keuzes. Bij plettenberg weeg je iig wel zeker dat je kwaliteit krijgt..